انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دفتر مشاوره املاک خانه سبز

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 5 شهريور 1402
اگر بدنبال سرمایه گذاری در اطراف تهران هستین شما میتوانید به جنوب شرق استان تهران به فاصله 40 کیلومتری این شهر مراجعه کنید تا با ملک های ارزان در استان تهران و شهر پیشوا آشنا بشید. بطور قطع خرید ملک با قیمت های پایین در شهر تهران بسیار دشوار خواهد بود ولی در شهرهای رو به پیشرفت مثل پیشوا و ورامین میتوانید ملک های ارزنده زیادی را خریداری کنید.
ما میتوانیم بصورت رایگان به شما مشاوره قبل از خرید ملک بصورت تلفنی، تصویری و حضوری ارائه بدیم تا شما را با زنگ های خطر قبل از خرید، اجاره و یا سرمایه گذاری آشنا کنیم. همچنین میتوانیم به شما ملک هایی را معرفی کنیم که قیمت آنها بخاطر پیشرفت محله های آنها رو به افزایش بیشتر نسبت به بقیه املاک هست.

خرید و فروش ملک های تجاری، مسکونی، اداری و غیره مواردی هستند که ما در املاک خانه سبز میتوانیم به عنوان خدمات به شما ارائه بدهیم. املاک خانه سبز با 23 سال سابقه در زمینه خرید و فروش املاک و همچنین مشاوره قبل از خرید یا اجاره ملک در حال فعالیت و خدمات رسانی به شما عزیزان است.

برای خرید خانه ارزان در تهران کافیه با ما تماس بگیرید، همچنین اگر بدنبال خرید زمین در اطرف تهران هستید نیز میتوانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.
آگهی دهنده
سعید مولازاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1100409
بازدید : 129
دسته بندی : مشاور املاك
آگهی دهنده
سعید مولازاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com