انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فرکانس یاب و سیگنال یاب دیجیتال G318

آگهی ویژه
بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
فرکانس یاب دیجیتال G318 قادر است منبع سیگنال را به سرعت از طریق عملکرد تشخیص خودکار خود بیابد. برای افرادی که در معرض تهدید بالقوه ناشی از ردیاب GPS، دستگاه باگ، برنامه استراق سمع تلفن (برنامه X مخفی)، شنود سیم کارت تلفن قرار دارند، قابل استفاده است.
دستگاه، دستگاه شنود پریز برق، دستگاه شنود بی سیم، مانیتور صدای بی سیم، کلاهبرداری کازینو. بدن شما را بطور خودکار تشخیص می دهد و در صورت وجود خطر به شما هشدار می دهد.

فرکانس یاب G318 با اندازه کوچک و وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل و استفاده میباشد.
سایت هدف: شرکت، فروشنده خودرو، اتاق معاینه، کارخانه یا اتاق های جلسات مختلف که باید از افشای اسرار تجاری جلوگیری شود.
این فرکانس یاب برای افراد تجاری، پلیس و همه افرادی که آگاهی حفاظت از حریم خصوصی دارند و نیاز به حفاظت از حقوق و منافع قانونی خود دارند، کار می کند.
استفاده از دستگاه سیگنال یاب موبایل با فرکانس یاب کنکور، می‌توان امواج انواع تجهیزات رادیویی از جمله گوشی موبایل را شناسایی کرد. به این ترتیب با تجهیز سالن‌های امتحانات کنکور، در صورت ورود غیر مجاز موبایل یا سایر تجهیزات مشابه به داخل جلسه امتحان، به راحتی می‌توان آنها را شناسایی کرده و از استفاده و تقلب توسط داوطلبان جلوگیری کرد. این تجهیزات با نام سیگنال یاب گوشی یا فرکانس یاب کنکور شناخته می‌شوند.

سیگنال یاب یا فرکانس یاب یک دستگاه آشکارساز فرکانس رادیویی (RF) است که برای شناسایی امواج رادیویی یا RF تجهیزات مختلف از جمله تجهیزات بیسیم، امواج تلفن همراه، دوربین مخفی بیسیم، میکروفون مخفی بی‌سیم، دوربین تصویربرداری وایرلس، تجهیزات شنود و … کاربرد دارد.
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1101310
بازدید : 500
دسته بندی : لوازم گوناگون
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com