انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوربین دید در شب NV600pro

آگهی ویژه
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
دوربین‌های دید در شب، یا همان دوربین‌های تحت عنوان "Night Vision"، دستگاه‌هایی هستند که به وسیله آنها می‌توانید در شب و در شرایط نور کم تصاویر و ویدیوهایی را ضبط و مشاهده کنید. این دوربین‌ها از تکنولوژی‌های خاصی برای تقویت نور استفاده می‌کنند تا تصاویر را در شرایط تاریکی بهبود دهند

دوربین دید در شب NV600pro با فناوری IRپیشرفته دارای یک نورافکن مادون قرمز 850 NM است که به شما امکان می دهد برای ساعت ها حیوانات را در تاریکی مطلق مشاهده کنید.دوربین دید در شب NV600pro دارای مانیتور 4 اینچی می باشد.
دوربین دید در شب NV600proیکی از دوربین های دوچشمی دید درشب برد بلند است که از بزرگنمایی 40 برابری ،یعنی زوم اپتیکال 5 برابری ،زوم دیجیتال 8 برابری پشتیبانی میکند پس لذت ضبط ویدیو آن را از دست ندهید .
دوربین های دید درشب قدیمی وقتی در محیط روشن ، روشن میشوند آسیب میبینند اما این دستگاه هم در روز و هم در شب کاربرد فوق العاده دارد .
ازویژگی های مهم این دوربین میتوان به 4 حالته بودن (عکسبرداری، فیلم ، پخش و تنظیمات ) ،بزرگنمایی 40 برابر ، کیفیت تصویر 1800*3200-حسگر تصویر : رزولوشن 720*1280، قابلیت استفاده در روز و شب بدون آسیب به حسگر اشاره کرد .
از دوربین دید در شب NV600proمیتوان جهت شکار ، حفاظت از شاختمان ها ،اماکن ، کارخانجات ،امور حراستی ، محیط بانی ،طبیعت گردی ، نگهبانی ، حراست از شبکه برق ،خطوط لوله و نفت ، آب وفاضلاب ،کشاورزی و... استفاده نمود .
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1101312
بازدید : 448
دسته بندی : صوتي تصويري
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com