انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

راهبند آکاردئونی

آگهی ویژه
بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
راهبند آکاردئونی یا راهبند کشویی در انواع مختلف تولید می شود و با متراژ های گوناگون که یکی از تجهیزات ترافیکی می‌باشد و وسیله ای بسیار کارآمد، سبک و کم حجم بوده که مصارف گوناگونی می تواند داشته باشد.

از راهبند آکاردئونی میتوان در کارخانه ها، ورودی اماکن اداری، تجاری و مسکونی، پالایشگاه ها، عوارضی جاده ها، ادارات، پارکینگ ها، فرودگاه‌ها، ایست‌های بازرسی پلیس (پلیس راه)، بیمارستان‌ها، سفارت‌ها یا کنسول‌گری‌ها، ورودی اماکن امنیتی و نظامی، کنترل تردد خودرو، جلوگیری از ورود حیواناتی مثل سگ و یا عبور انسان، کنترل تردد و ایمنی، مکان های مسقف، بانک های مرکزی، ادارجات پلیس، شهرهای پر جمعیت و کلان شهرهای کشور، ایستگاه های ایست و بازرسی، مکان‌هایی که در حال ساخت و ساز می باشند، تعمیرات، محل تردد دانش آموزان، مناطق ملاقات عمومی، مناطق کنسرت و رویدادها ،جلوگیری از ورود به صحنه جرم، هدایت گروه‌های شلوغ به نقاط خاص استفاده نمود.

با راهبند آکاردئونی، بهترین راه حفاظت و مدیریت دسترسی به محیط‌های مختلف را در اختیار دارید. این سیستم هوشمند و قابل اعتماد از طریق حرکت پانل‌های افقی، کنترل شده و به سرعت می‌تواند باز و بسته شود. با راهبند آکاردئونی، امنیت و سهولت را همزمان تجربه کنید.

از ویژگی‌های برترراهبند های آکاردئونی ما میتوان به سیستم کنترل دستی، اتوماتیک و الکترونیکی با ساختاری مقاوم از مواد با کیفیت، مانند فولاد و آلومینیوم و طراحی جمع و جور و قابل تنظیم قابل استفاده در انواع محیط‌ها، از جمله عوارضی جاده ها، پلیس راه ها، کنترل تردد خودرو و عابر و ... میباشد.

مزایای راهبند آکاردئونی شامل افزایش امنیت و جلوگیری از ورود غیرمجاز ، سهولت و راحتی در استفاده با راهبند هاب مجهز به سیستم کنترل هوشمند، طراحی زیبا و جمع و جور که به فضای شما آسیب نمی‌رساند، انعطاف‌پذیری در تنظیم طول و ابعاد نسبت به محیط شما میباشد که در شهرهای پر جمعیت و کلان شهرهای کشور، مکان و جاده های در حال ساخت و ساز یا تعمییر، مناطق ملاقات عمومی، مناطق کنسرت و رویدادهای مهم ،جلوگیری از ورود به صحنه جرم، هدایت گروه‌های شلوغ به نقاط خاص و ... مورد استفاده قرار میگیرد.

راهبندهای آکاردئونی در شرکت انطباق گستر سپهر با سایز و رنگهای مختلف تولید می گردد.
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1101600
بازدید : 414
دسته بندی : لوازم گوناگون
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com