انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فرش میخ امنیتی، میخ فرش امنیتی

آگهی ویژه
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
از فرش میخ در موارد امنیتی استفاده می گردد . فرش میخ یکی از تجهیزات ایمنی ترافیکی محسوب میشود .و برای مسدود کردن موقتی جاده ها استقاده میشود و به راحتی توسط یک نفر قابل نصب و اجرا است .

همچنین به عنوان یک خط موثر دوم در دفاع و به عنوان یک راه موثر برای اجرای ایستگاه بازرسی استفاده می شود.استفاده از این محصول هیچ آسیبی به خودرو و یا سرنشینان خودرو وارد نمی کندو تنها برای جلوگیری از ورود خودروها به خیابان ها یا جاده های محافظت شده، جلوگیری از ورود خودرو نها به ساختمان های محافظت شده یا خصوصی و حفظ امنیت و کنترل ورود و خروج به انواع ساختما مجتمع ها استفاده کرد.
شرک انطباق گستر سپهر تولید کننده تجهیزات ترافیکی، تجهیزات پارکینگ و تجهیزات ایمنی ترافیکی، میخ فرش امنیتی را با مرغوب ترین و بهترین کیفیت عرضه می نماید .
جنس این محصول از براکت آلومینیوم بوده که در برابر سایش بسیار مقاوم است و عرض این محصول 50 سانتی متر و ارتفاع ان 10 سانتی متر است . طول این محصول بصورت باز شو 6 و 8 متر است

لازم به ذکر است فروش فرش میخ امنیتی به غیر از سازمان های نظامی و انتظامی و سازمان های دارای مجوز ممنوع می‌باشد
میخ فرش امنیتی در چارچوب سیستم های خودکار و با در نظر گرفتن تقاضای مصرف کننده نهایی تولید شده است.

شرکت انطباق گستر سپهر تولید کننده عمده فرش میخ امنیتی، تایر کیلر، یک طرفه کننده جاده ، مسدود کننده جاده، مانع دفنی ضدانتحاری، مانع دفنی ضد تروریستی، راه بندهای امنیتی و ترافیکی، انواع اکسس کنترل و آر اف آی دی خودرویی، انواع گیت های فلزیاب، انواع راکت فلزیاب، راکت موبایل یاب و انواع گیت کنترل تردد نفر بوده و آماده ی ثبت سفارش شما برای هر یک از محصولات نامبرده شده می باشد.
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1101617
بازدید : 408
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com