انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اسکنر زیر خودرو

آگهی ویژه
بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
دستگاه بازرسی و اسکن زیر خودرو
اسکنر زیر خودرو که به طور رسمی به عنوان سامانه تشخیص اشیا غیر مجاز (Contraband Detection System) شناخته می‌شود، یک فناوری پیشرفته است که برای تشخیص اشیا غیر مجاز و مواد قاچاق، مواد منفجره و .. در زیر خودروها استفاده می‌شود. این سامانه با استفاده از تکنولوژی و فناوری‌ به روز، تصاویر دقیقی از زیر بدنه خودرو ایجاد می‌کند و اشیا مشکوک را شناسایی می‌کند.

فواید این محصول به شناسایی اشیا یا مواد غیر مجاز محدود نمی شود، بلکه حتی در زمانبندی شناسایی تاثیر به سزایی دارد چرا که کار بازرسی و تفتیش زیر خودروها به صورت خیلی سریع انجام میدهد و دیگر نیازی به بازرسی زمان گیر نیروهای امنیتی برای تفتیش دستی و فیزیکی زیر خودرو های ورودی و خروجی از اماکن و مراکز نیست، مخصوصا که امکان خطرات جسمانی برای این افراد در حالت بازرسی دستی نیز وجود دارد. این سامانه‌ها به نیروهای امنیتی اجازه می‌دهند به صورت ایمن و سریع اشیا غیر مجاز و... را تشخیص داده و برخورد کنند.این موضوع موجب صرفه‌جویی در زمان و افزایش کارایی نیروهای امنیتی می‌شود.
با توجه به کاربرد دقیق اسکنر زیر خودرو، می‌توان از جمله موارد زیر اشاره کرد:
• بانک‌ها و صرافی‌ها: استفاده از این سامانه در ورودی بانک‌ها و صرافی‌ها به منظور جلوگیری از ورود اشیا غیر مجاز و محصولات قاچاق به این مکان‌ها بسیار مؤثر است.
• فرودگاه‌ها و مناطق مرزی و بنادر و پایانه‌های حمل و نقل: این سامانه‌ها در ورودی فرودگاه‌ها و پایانه‌های حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه‌های مترو، ایستگاه‌های راه‌آهن و ترمینال‌های اتوبوسی استفاده می‌شوند تا از ورود اشیا خطرناک و مواد مخدر به این مکان‌ها جلوگیری شود. همچنین در مناطق مرزی و بنادر و گمرک ها جهت کنترل و بازرسی برای جلوگیری از ورود اشیا غیرقانونی و اسلحه، مواد مخدر و ... استفاده میشود.
• سازمان‌ها و ساختمان‌های دولتی: اسکنرهای زیر خودرو در ورودی سازمان‌ها و ساختمان‌های دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا از ورود اشیا غیر مجاز و تهدیدکننده به این مکان‌ها جلوگیری شود.
• محل‌های مهم و حساس: این سامانه‌ها در ورودی وخروجی محل‌هایی مانند سفارتخانه ها، وزارتخانه‌ها، پالایشگاه ها، مراکز فوق سری، ورودی نیروگاه‌های اتمی و هسته ایی و مخازن نفتی و همچنین مراکز نظامی و امنیتی همچون دادگاه و زندان ها استفاده میشود.

با اسکنر زیر خودرو، نقاط ورودی و خروجی مهمانان، فرودگاه‌ها، هتل ها، ورزشگاه ها، ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی و سایر محل‌های عمومی را مجهز کنید و از تهدیدهای امنیتی جلوگیری کنید. اسکنر زیر خودرو، برای ارتقای سطح امنیت مراکز شما ضروری است. زیرا استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته اسکنر زیر خودرو، به شما اطمینان می‌دهد که هرگونه اشیای غیرمجاز و مواد مخدر، مواد منفجره و ... که درون خودروها نهفته شده شناسایی شود.

دستگاه های ما به صورت سریع و دقیق می‌تواند زیر بدنه خودرو را بررسی کند، زمان و هزینه‌های بالای بازرسی دستی را به حداقل برساند و موجب افزایش اعتماد عمومی شهروندان و احساس امنیت اشان خواهند شد.
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1102862
بازدید : 440
دسته بندی : ساير لوازم و اثاثه
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com