انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

راکت بازرسی موبایل یاب مدل MD300

آگهی ویژه
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
یکی از مسائلی که مدارس و مراکز آموزشی با آن درگیر هستند، ورود وسایل ممنوع مانند موبایل، سی دی ، فلش، سلاح سرد مانند چاقو و سایر تجهیزات ممنوعه توسط دانش آموزان و ورود غیر مجاز این وسایل به مدارس است.

راکت بازرسی موبایل یاب مدل MD300 یکی از دستگاه های مناسب کنترل تردد می باشد. که به آن راکت فلزیاب دستی نیز می‌گویند، با کمک راکت فلزیاب می توان انواع فلزات آهنی و غیرآهنی، موبایل و قطعات الکترونیکی و برد الکتریکی را کشف کرد.

بازرسی داوطلبان کنکور در زمان ورود به جلسه امتحان یکی از چالش های همیشگی برای برگزاری کنندگان است، که این کار با استفاده از دستگاه راکت بازرسی بدنی کنکور بسیار آسان شده است. از چالش‌های اساسی برگزار کنندگان امتحانات سراسری مانند کنکور، جلوگیری از ورود وسایل الکترونیکی ممنوعه مانند موبایل، ماشین حساب، گیرنده‌های صوتی مانند هندزفری و غیره می باشد، شناسایی و جلوگیری از ورود این قبیل وسایل از کاربردهای مهم راکت های بازرسی بدنی مناسب کنکور است
با استفاده از راکت بازرسی بدنی کنکور می‌توان از ورود اشیاء ممنوعه مانند موبایل و … به جلسه کنکور جلوگیری کرد،و از انجام عمل خلاف قانون نظیر تقلب جلوگیری خواهد کرد. با استفاده از راکت فلزیاب کنکور میتوان از هدر رفتن وقت داوطلبان جلوگیری کرد، بطوری که میتوان در کمتر از 30 ثانیه هر فرد را به صورت کامل و بدون لمس فیزیکی افراد بازرسی کرد.

راکت بازرسی بدنی کنکور توانی تشخیص انواع فلزات آهنی و غیر آهنی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند ، تبلت، گوشی، ساعت، هوشمند را دارد. مزیت دیگر راکت بازرسی کنکور یا فلزیاب کنکور سبک وزن بودن راحتی حمل آن است و به همین دلیل پرسنل و ماموران بازرسی هنگام استفاده از آن هیچ گونه مشکلی نخواهند داشت.

مشخصات فنی دستگاه بازرسی موبایل یاب MD300
ابعاد :420 * 90 * 31 میلیمتر
وزن: 340 گرم
باطری: 9 ولت کتابی
حالت هشدار: بوق و چراغ ال ای دی قرمز و سبز ویبره
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1102870
بازدید : 456
دسته بندی : لوازم گوناگون
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com