انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستکش موتورسواری پروبایکر

آگهی ویژه
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
امروزه دستکش هایی سازگار، سبک، راحت و با قدرت محافظتی عالی را در این عرصه شاهد هستیم. یک دستکش موتور سواری حرفه ای باید بتواند، علاوه بر ساختار با دوام، راحت بوده و محدودیت های حرکتی را برای راکبین موتور ایجاد نکند

دستکش موتور سواری انواع مختلفی دارد به طور مثال برای هوا گرم و تابستان از دستکش هایی که سبک و سوراخ دار هستند باید استفاده شود و در هوای سرد و زمستان از دستکش هایی که جنس مقاوم دارد، در دمای پایین دست ها بسیار زود سرد می شوند و دستکش باید با دست ها فیت باشدو قسمت کف دست باید جنسی مقاوم نسبت به سایدگی داشته باشد.

دستکش ها نیز مثل دیگر تجهیزات موتور سواری مهم هستند و برای چسبندگی دست به فرمان استفاده می شود و از عرق کردن و آسیب دیدگی در صورت بروز حادثه و دما بالا و پایین و.. جلوگیری می کند.

دستکش موتور سواری موجود در شرکت انطباق گستر سپهر ، از الیاف نخ در آن ها استفاده شده و از لاستیک های فشرده در بخش و قسمت های بند های انگشت برو روی آنها نصب شده است و برای افزایش استحکاک در کف دستکش یک لایه تقریبا ضخیم قرار می گیرد.
این دستکش موتورسواری پروبایکر ضد سایش دارای ضربه گیر برای سیکن از جنس کورتکس بسیار راحت با قابلیت استفاده چهار فصل دولایه با طراحی خوب و ارگونومی جهت موتورسواری های طولانی می‌باشد.
دستکش موتور سواری موجود در فروشگاه ثانی تن دارای محافظ پشت دست ، محافظ انگشتان ، محافظ کف دست میباشد و به خاطر پارچه ضدتعریق و نانو و همینطور منافذ تهویه روی انگشتان که دارد باعث میشود دستان شما عرق نکند.

این دستکش در قسمت رو و کف خود دارای پروتکشن بوده تا از صدمات احتمالی به دست جلوگیری کند.

با توجه به توضیحات و ویژگی‌های گفته شده این محصول بعنوان دستکش مقرون بصرفه می‌تواند نیاز عمومی شما را در دوچرخه سواری یا موتورسواری تامین نماید
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1102964
بازدید : 439
دسته بندی : لوازم ورزشي
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com