انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چراغ قوه ایکس بلاگ مدل BL-K70-P90

آگهی ویژه
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
چراغ قوه ایکس بلاگ مدل BL-K70-P90 یکی از با کیفیت ترین و قوی ترین چراغ قوه های پلیسی موجود در بازار ایران است که دارای بدنه ای آلومینیومی و بسیار خوش دست است که توسط کمپانی ایکس بلاگ تولید و عرضه شده است.

چراغ قوه ایکس بلاگ مدل BL-K70-P90 دارای یک عدد ال ای دی پر قدرت می باشد و قابلیت تنظیم کانون دارد ، در حالت خطی و زوم چراغ قوه برد نور آن در حدود 500متر میباشد و علاوه بر آن پخش نور این چراغ قوه بر خلاف دیگر چراغ قوه های دور برد بسیار عالی می باشد.
هنگامی که نور دستگاه کم شد برای شارژ کردن این چراغ قوه یک کابل در داخل بسته بندی قرار گرفته است که می توانید با اتصال آن به شارژر تلفن همراه چراغ قوه را شارژ نمایید

از دیگر ویژگی ها ی این چراغ قوه می توان به سبک و خوش دست بودن این چراغ قوه و ال ای دی نشانگر وضعیت باتری اشاره کرد از این چراغ قوه بیشتر در فعالیت های نظامی ، شکار ، کمپینگ ، جستجو و نجات و دیگر فعالیت ها در فضای باز استفاده میشود.
چراغ قوه ایکس – بلاگ مدل BL-K70-P90 دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می باشد .
چراغ قوه ایکس – بلاگ مدل BL-K70-P90 دارای قابلیت تنظیم کانون یا زوم با دقت بالا است.و همچنین دارای 3 حالت نور دهی ،پر نور ، کم نور ، نور متوسط و 2 حالت چشمک زن می باشد واین چراغ قوه از آلیاژ آلمینیوم طراحی شده و ضد آب و رطوبت است.
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1103000
بازدید : 446
دسته بندی : لوازم گوناگون
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com