انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گیت کنترل تردد میله ای باشگاهی

آگهی ویژه
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
گیت کنترل تردد میله ای – باشگاهی

گیت میله ای یا باشگاهی موجود در شرکت انطباق گستر سپهر ساده ترین و پر کاربردترین نوع گیت میباشد و با توجه به اینکه شخص در حال عبور با نیروی دست خود مانع را حرکت می دهد از نظر احتمال آسیب به کاربر ، از دسته گیت های امن به حساب می آید .
نکته :
با توجه به تنوع مدلهای تولیدی و نوع متریال دستگاه ها قیمت دستگاه ها متفاوت می باشند . لطفا قبل از خرید با کارشناسان ما جهت مشاوره و اطلاعات دقیق تماس حاصل نمایید.
جنس بدنه گیت کنترل تردد میله ای – باشگاهی ضد زنگ میباشد اهرم این گیت ها با مواد آنتی باکتریال که بر اساس فناوری نانو تولید و پوشش داده شده است و مانع از انتقال میکروب میشود و جنس کابین استیل 3.4به ضخامت 1.5 میلی متر میباشد .
گیت های سه اهرمی یا همان گیت باشگاهی دارای سیستم تعلیق هیدرولیکی قابل تنظیم میباشد و این ویژگی این امکان را فراهم می آورد که حرکت اهرم مانع با نیروی بسیار ناچیز (حتی یک انگشت )انجام شده و در هنگام رسیدن به نقطه تعادل ، کوچکترین ضربه ای به شخص در حال عبور وارد نشود .
گیت کنترل تردد میله ای – باشگاهی بصورت های گیت کنترل تردد 3 اهرمی، گیت کنترل تردد 2 اهرمی و گیت کنترل تردد 1 اهرمی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

از این گیت ها به دلیل قیمت پایین تر نسبت به گیت های شیشه ای در شرکت ها و سازمان ها با ضریب اهمیت کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

از سیستم های اکسس کنترل اثر انگشت، کارت و چشم می توان در این گیت ها نیز بعنوان مجوز تردد استفاده نمود.

گیت کنترل تردد میله ای دارای نمایشگر راهنمای مسیر،نمایشگر راهنمای مجوز ، آلارم صوتی ، پانل کنترل میباشد. شما میتوانید با توجه به اهداف ونیازسازمان خود امکانات دیگری را هم درخواست نمایید
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1103043
بازدید : 429
دسته بندی : سيستم حفاظتي
آگهی دهنده
انطباق گستر سپهر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com