انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید لاستیک منجید دار با بهترین قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 24 مهر 1402
لاستیک منجید دار
لاستیک منجید دار از انواع ورق‌های لاستیکی است که در صنعت کاربرد زیادی دارد. از این ورق‌های لاستیکی در واشرهای آب بندی، عایق سازی، ضد ضربه کردن، آب بندی سطوح وعایق سازی کفپوش‌ها استفاده می‌شود. صنعت‌گران از شهرهای مختلفی مخصوصاً تبریز به دنبال ورق‌های لاستیکی هستند. همچنین صنعت‌گران در مکان‌های مختلف کارگاه خود از این محصول به خصوص برای آب‌بندی استفاده می‌کنند.
این ورق‌های لاستیکی انواع و اقسام مختلفی در شیراز دارد که از جمله انواع آن‌ها می‌توان به ورق لاستیکی مصنوعی، ضد روغن، ضد اسید، ورق سیلیکون، ورق لاستیکی وایتون و ورق پلاستیکی پی‌وی‌سی اشاره کرد. هر کدام از این محصولات در اصفهان با توجه به متریال به کار برده شده در آن، ویژگی‌های مختلفی دارد. به صورت کلی می‌توان گفت این ورق‌های لاستیکی که نسوز ویرا به مشهد هم ارسال می‌کند ویژگی‌های بسیار کاربردی دارد.
نسوز ویرا از شرکت‌های با تجربه و با سابقه در حوزه فروش این محصولات است. به دلیل تجربه بسیار زیاد آن‌ها و شناخت کافی از این محصولات می‌توانید با خیال راحت در هر شهری که هستید، از آنها خرید کنید. این مجموعه ورق‌های لاستیکی خود را در تهران به صورت تک و عمده به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به صورت حضوری از این محصولات دیدن کنید یا با شماره 09128585546 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
نسوز ویرا
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105295
بازدید : 84
دسته بندی : ابزار و يراق
آگهی دهنده
نسوز ویرا
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com