انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید کاور lv عمده با بهترین قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 مهر 1402
کاور lv عمده
کاورهای ال وی یا لویی ویتون یک طرح خاص از قاب‌های گوشی است. این طرح از کاورها بسیار مشهور است و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. مجموعه خانه کاور بهترین قاب‌های لویی ویتون را با قیمت مقرون به صرفه به بازار وارد می‌کند و به شهرهایی مانند تبریز گناوه و بانه ارسال می‌کند. به دلیل مشهور بودن این طرح از کاورها، در تمام شهرها از جمله شیراز سفارش زیادی برای آن وجود دارد. شما می‌توانید در هر شهری که هستید به صورت عمده این قاب‌های ال وی را از خانه کاور سفارش دهید.
این قاب‌ها در ابتدا که وارد بازار شد بسیار مورد استفاده قرار گرفت. طرح زیبایی که این قاب‌ها دارد، به گوشی جلوه خاصی می‌دهد و باعث جذابیت آن می‌شود. همچنین جنس این قاب‌ها باعث می‌شود که در برابر ضربه از گوشی شما محافظت شود. این کاورها از متریال مرغوبی تولید شده است. به همین دلیل ویژگی‌های خاصی از جمله ضد ضربه بودن و ضد سایش را دارد. افراد زیادی حتی امروزه با گذشت سال‌ها از عرضه این قاب‌ها به بازار به طرح آن علاقه دارند.
مجموعه خانه کاور انواع و اقسام قاب‌های با کیفیت را وارد می‌کند و به تمام شهرها برای مشتریان ارسال می‌کند. این مجموعه قاب‌های لویی ویتون خود را از تهران به صورت عمده ب به دست مشتریان می‌رساند. خانه کاور با کیفیت‌ترین قاب‌های لویی ویتون در کشور به بازار عرضه می‌کند. برای ارسال این کاورهای ال وی به تبریز یا بازدید حضوری در تهران می‌توانید با شماره 09102085305 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105728
بازدید : 131
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com