انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید از خانه کاور به صورت عمده با بهترین قیمت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 29 مهر 1402
خانه کاور
خانه کاور از مجموعه‌هایی است که انواع اقسام کاورها را وارد می‌کند. این مجموعه کاورهای مختلفی را از جمله فانتزی ال وی، شفاف و... را وارد می‌کند. خانه کاور سفارش‌های زیادی برای محصولات خود از شهرهای تبریز و اصفهان دارد. به دلیل تجربه بالای خانه کاور از شناخت کیفیت این قاب‌ها، بهترین قاب را می‌توانید از آن‌ها خریداری کنید. همچنین این مجموعه بهترین کیفیت را همراه مقرون به صرفه‌ترین قیمت و حتی با ارزان‌ترین قیمت در میان رقبا به دست شما می‌رساند. ارسال انواع و اقسام کاورها به صورت عمده به شهر بانه از طریق این مجموعه انجام می‌شود.
از محصولات این مجموعه که فروش بسیار بالایی دارد می‌توان به کاور سیلیکونی اورجینال، کاور سیلیکونی های کپی، کاور ال وی، کاور مای کیس، کاور نیو اسکین، کاور شفاف و کاور فانتزی اشاره کرد. خانه کاور تمام این محصولات را به گناوه ارسال می‌کند. همچنین در مشهد این محصولات مشتریان زیادی دارد. علاوه بر اینککه این مجموعه انواع و اقسام کاورها را به صورت عمده برای خریداران ارسال می‌کن،د کاورها را به صورت دیگری هم می‌فروشد. برای مثال کاورهای مربوط به برند سامسونگ را به صورت عمده در بازار عرضه می‌کند. علاوه بر سامسونگ، کاورهای شیائومی و آیفون هم به شهرهای مختلف ارسال می‌کند.
این مجموعه سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده است و با کیفیت‌ترین کاورها را وارد می‌کند. این کاورها با بهترین قیمت توسط مجموعه خانه کاور به بازار عرضه شده و به شهرهای مختلف فرستاده می‌شود. شما برای بازدید حضوری این قاب‌ها و کاورها در تهران می‌توانید با شماره 09102085305 تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1105730
بازدید : 129
دسته بندی : لوازم جانبي
آگهی دهنده
خانه کاور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com