انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

امداد خودرو فامنین

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 6 آبان 1402
تعمیر سیار و مکانیک سیار فامنین
امداد خودرو همدان نوین یدک برای ارائه خدمات تعمیر سیار و مکانیک سیار در فامنین به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. ممکن است در برخی شرایط خودرو شما دچار مشکل شده و دسترسی به مکانیکی و تعمیرگاه ها امکان پذیر نباشد. از طرفی تعمیر هر چه سریع تر خودرو نیز برای شما بسیار مهم و ضروری باشد. دیگر نیازی نیست تا بابت خرابی خودروتان در هر نقطه از فامنین نگران باشید. چرا که تیم نوین یدک در هر لحظه همراه شماست. برای بهره مندی از خدمات تعمیرکار سیار می توانید با شماره امداد خودرو فامنین تماس بگیرید.
باطری ساز سیار فامنین
شرکت امداد خودرو فامنین با ایجاد تعمیرگاه باطریسازی در این شهر اولین قدم برای رفع عیب برقی خودروهای ایرانی و خارجی برداشته است که به طور خلاصه میتوان به تعمیر دینام خودرو ویا تعمیر استارتر خودرو و تعویض سیم کشی کامل خودرو اشاره نمود، تعمیرکاران برق خودرو این شرکت همگی دوره های کامل برق خودرو را در مراکز فنی حرفه ای و یا مراکز سایپا یدک وایران خودرو و مدیران خودرو و کرمان موتور و.. گذرانده اند و دارای گواهینامه های معتبر برق خودرو میباشند. تعمیر دینام برق خودرو های چینی برای اولین بار در فامنین که با قطعات اورجینال شرکتی انجام میشود را انجام داده و کلیه ی خدمات خودرا گارانتی می نماید. تعمیر موتور برف پاک کن وتعویض و تعمیر شیشه بالابر خودرو نیز از جمله کارهای باطریساز در شهر فامنین می باشد. مشتریان و همشهریان عزیز برای دریافت خدمات باطریسازی سیار میتوانند با شماره تلفن شرکت امداد خودرو فامنین تماس گرفته و درخواست باطریساز سیار برای رفع عیب برقی خودرو خود نمایند.

یدک کش حمل خودرو فامنین
ما دراین مطلب میخواهیم به معنی و مفهوم یدک کش و چگونگی یدک کشی توسط نیسان حمل خودرو در فامنین اشاره نماییم. اولین مطلب معنی ومفهوم یدک کشی: وقتی که یک وسیله ی نقلیه ی موتوری وسیله ی دیگری را با استفاده از جرثقیل هیدرولیک یا بکسل به دنبال خود می کشد را یدک کشی می گویند.یدک کش ها انواع مختلفی دارند که به طور خلاصه می توان به یدک کش سنگین برای حمل خودروهای سنگین و نیسان جرثقیل یدک کش برای حمل خودروهای سبک سواری اشاره نمود، که مبحث اصلی ما در این مقاله در مورد یدک کشی خودروها در فامنین می باشد. حمل خودرو توسط نیسان یدک کش در فامنین بصورت کاملا حرفه ای صورت می پذیرد تا بدون آسیب به خودرو و سپر و جلوبندی خودرو شما به اولین تعمیرگاه مجاز این شرکت برای تعمیر و رفع عیب منتقل گردد. امداد خواهان عزیز برای دریافت نزدیک ترین یدک کش حمل خودرو در فامنین میتوانند با شماره تماس این شرکت تماس حاصل فرمایند تا در کمترین زمان امدادگر به محل اعزام گردد.شماره تماس شبانه روزی یدک کش فامنین ۰۹۱۸۹۰۷۳۰۷۷
آگهی دهنده
رجبی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1106332
بازدید : 88
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
رجبی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com