انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

حمل نخاله ساختمانی در جنوب تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 27 آبان 1402
در محدوده جنوب تهران و اطراف آن مجموعه حمل نخاله وطن آماده خدمت رسانی در حوزه حمل نخاله‌های ساختمانی است. این مجموعه نخاله‌های ساختمانی شما را که ممکن است باعث ایجاد سد معبر و مزاحمت شود از محل خارج می‌کند. بارگیری سریع با نیروی انسانی با تجربه و خارج کردن نخاله‌های ساختمانی با نیسان کمپرسی از ویژگی‌های مجموعه حمل نخاله وطن است. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه شبانه روزی بودن آن است. شما می‌توانید هر ساعت از شبانه روز هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و نخاله‌های ساختمانی خود را از محل خارج کنید.
این مجموعه در حوزه فروش مصالح ساختمانی هم فعالیت می‌کند. شما می‌توانید انواع و اقسام مصالح ساختمانی را برای ساخت و ساز از این مجموعه سفارش دهید. حمل این مصالح ساختمانی طبق درخواست شما با نیسان کمپرسی خواهد بود. همچنین مجموعه حمل نخاله وطن در حوزه ضایعات هم فعالیت می‌کند. برای آگاهی از تمام فعالیت‌های این مجموعه از جمله حمل نخاله‌های ساختمانی، فروش مصالح ساختمانی و ضایعات باید به آن‌ها ارتباط برقرار کنید. همچنین با برقراری ارتباط از تعرفه و قیمت هر کدام از این حوزه‌های کاری اطلاع پیدا می‌کنید.
به صورت کلی مجموعه حمل نخاله وطن در مقابل ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد و فعالیت گسترده‌ای که دارد و باعث پوشش سراسری تهران می‌شود، از قیمت مناسبی برخوردار است. برای همکاری با مجموعه حمل نخاله وطن در تمام حوزه‌های کاری که در قسمت‌های قبل گفته شد و اطلاع از شیوه کار آنها با شماره 09307252506 تماس بگیرید.
آگهی دهنده
نخاله وطن
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1108388
بازدید : 67
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
نخاله وطن
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com