انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش خصوصی زبان ژاپنی در رشت

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
موسسه زبان آفر یکی از معتبرترین موسسات آموزش زبان در ایران است و دوره های زبان ژاپنی نیز در این موسسه برگزار می‌شود.
این دوره ها بر اساس سطوح مختلف آموزشی، از مبتدی تا پیشرفته، طراحی شده‌اند و شامل مهارت های چهارگانه زبان یعنی شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن می‌باشند.
در دوره های زبان ژاپنی در موسسه زبان آفر، مهارت های مختلفی مانند تلفظ، گرامر، واژگان و مکالمه تدریس می‌شوند. همچنین، در این دوره ها از منابع آموزشی متنوعی مانند کتاب‌های درسی، فیلم‌ها، صوت‌ها و تمرین‌های تعاملی استفاده می‌شود تا زبان آموزان بتوانند بهترین نتیجه را در یادگیری زبان ژاپنی بدست آورند.
استادان متخصص و با تجربه موسسه زبان آفر در تدریس زبان ژاپنی به دانشجویان کمک می‌کنند تا مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند و به راحتی با زبان ژاپنی در موقعیت های مختلفی مانند مکالمه، خواندن متون و نوشتن متون آشنا شوند
. موسسه زبان آفر دوره های متنوعی در زمینه زبان ژاپنی ارائه می‌دهد، از جمله دوره های مکالمه، دوره های آزمون Nihongo Noryoku Shiken (JLPT)، دوره های تدریس زبان ژاپنی به کودکان و نوجوانان و دوره های آمادگی برای تحصیل در ژاپن.
دفتر مرکزی موسسه زبان آفر در رشت می باشد عزیزانی که در شهرهای دیگر سکونت دارند می توانند از کلاس های با کیفیت آنلاین استفاده کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های زبان ژاپنی در موسسه زبان آفر، می‌توانید به وبسایت رسمی موسسه مراجعه کنید یا با موسسه تماس بگیرید.
آگهی دهنده
آموزشگاه زبان آفر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1109040
بازدید : 110
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
آموزشگاه زبان آفر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com