انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

لیست بهترین تجهیزات اندو دندانپزشکی

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 15 آذر 1402
درمان ریشه دندان برای افرادی که دندان های پوسیده و یا آسیب دیده دارند، بسیار مهم است و باید به موقع نسبت به درمان ریشه دندان خود اقدام کنند. برای اینکه ریشه به خوبی ترمیم شود و مجددا دچار خرابی نشود، باید از بهترین تجهیزات دندانپزشکی استفاده شود. به ابزارهایی که برای درمان ریشه دندان به کار برده می شود، تجهیزات اندو می گویند که شامل آبچوراتور، روتاری، اپکس فایندر، گوتا کاتر، اندو پایلوت، اپکس لوکیتور و … می باشد.
آوادنتال یکی از فروشگاه های اینترنتی برای خرید تجهیزات اندو است که سابقه ای درخشان در این زمینه دارد و توانسته رضایت مشتریان زیادی را کسب کند. اگر قصد خرید دارید حتما از محصولات این سایت دیدن کنید. تمامی ابزارهای اندو تنوع بالایی در برند، طرح و رنگ دارند که موجب شده مشتری هر آنچه را که می خواهد همین جا بخرد.
قیمت تجهیزات اندو
علاوه بر کیفیت، یکی دیگر از فاکتورهایی که برای مشتریان در هنگام خرید مهم است، قیمت تجهیزات اندو می باشد. شما باید از فروشگاهی خرید کنید که هم کالا هایش را از نظر کیفیت تضمین کند و هم آن ها را با قیمت های مناسبی به فروش برساند. فروشگاه هایی هستند که قیمت های فوق العاده بالایی را برای این تجهیزات مد نظر گرفته اند که از نظر کیفیت هیچ فرقی با کالاهای ارزان قیمت نداد. پس در این مورد بسیار مراقب باشید.
وب سایت آوادنتال به عنوان مرجع خرید تجهیزات دندانپزشکی تمامی تجهیزات اندو خود را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. علاوه بر این، به مشتریان قول داده در صورتی که از کیفیت تجهیزات راضی نباشند و یا اصل نباشد، وجه پرداختی را به طور کامل بر می گرداند. شما می توانید محصولات این سایت را با سایر سایت ها مقایسه کنید و خودتان قیمت ها را مقایسه کنید. قطعا با خرید از این فروشگاه پشیمان نخواهید شد.
معرفی بهترین تجهیزات اندو دندانپزشکی
درمان ریشه‌ی دندان یکی از پیچیده‌ترین کارهایی است که یک دندانپزشک با آن رو به رو است. به همین دلیل برای درمان آن دندانپزشک ناچار است از وسایل مختلفی برای تشخیص مشکل و رفع آن استفاده کند. در ادامه قصد داریم تا به لیست کاملی از تهجیزات اندو اشاره کنیم.
آگهی دهنده
nastaranMansori
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، میدان انقلاب، نرسیده به جمالزاده، بن بست قائم مقام، بن بست اول، پلاک 1، واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1109849
بازدید : 56
دسته بندی : لوازم
آگهی دهنده
nastaranMansori
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، میدان انقلاب، نرسیده به جمالزاده، بن بست قائم مقام، بن بست اول، پلاک 1، واحد 3
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com