انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش بذر گل کلم بنفش دپرپل

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 18 آذر 1402
بذر گل کلم بنفش دپرپل واریته‌ای هیبرید، تولید شده توسط شرکت سینجنتا سوئیس و مناسب کشت فضای باز می­باشد که از خصوصیات خاص آن می‌توان به رنگ بنفش بسیار خوشرنگ، تراکم بسیار بالای هد و کیفیت فوق‌العاده محصول اشاره کرد. این محصول با شرایط مختلف آب و هوایی مختلف سازگار بوده و نسبت به گرما مقاومت بالایی دارد. بنابراین جهت کشت بهاره و تابستانه و کشت پائیزه در مناطق گرم و جنوب کشور مناسب می‌باشد.

با در نظر گرفتن زمان کشت مناسب به راحتی می‌توان از سرمازدگی و گرمازدگی گیاه جلوگیری کرد. طول دوره رسیدگی در بذر گل کلم بنفش دپرپل بسته به فصل کشت متفاوت است. در کشت بهاره حدوداً 75 تا 80 روز و در کشت پائیزه 100 الی 110 روز بعد از انتقال نشاء به زمین اصلی به بار می‌نشیند. میانگین وزن محصول نیز در کشت بهاره 1.5 الی 2.5 کیلوگرم و در کشت پاییزه 2 الی 3.5 کیلوگرم می‌باشد.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه گل کلم دپرپل این است که قابلیت وزن گیری بالایی دارد و هر اندازه که سایز بگیرد از کیفیت بالای محصول کاسته نمی‌شود. گل کلم دپرپل با دارا بودن ویژگی‌هایی مانند: بوته‌‌های قوی با برگهای کشیده و پوشش هد بسیار عالی و همچنین کیفیت بسیار بالای محصول، نظر بسیاری از صیفی‌کاران را به خود جلب کرده و از محبوبیت بالایی برخوردار است.
جهت ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید
کدآگهی : 1109917
بازدید : 44
دسته بندی : كشاورزي
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com