انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دیتالاگر فشار و دما TecnoSoft-PressureDisk

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 25 آذر 1402
دیتالاگر دما و فشار اتوکلاو (Pressuredisk) محصولی از شرکت تکنوسافت Tecnosoft ایتالیا است. این ثبات دما یک دستگاه بسیار مناسب و تخصصی جهت کالیبراسیون اتوکلاوها می باشد. کیفیت ساخت و همچنین اخذ تائیدیه های غذا و دارو این دیتالگر را به یک تجهیز محبوب تبدیل کرده است. PressureDisk در واقع 2 کمیت فشار و دما را همزمان برای کاربر ثبت می نماید. گستره ی اندازه گیری PressureDisk مناسب و مخصوص اتوکلاوها طراحی شده است.

شرکت تکنوسافت ایتالیا تجربیات وسیعی را در زمینه دیتالاگرهای تخصصی دما و فشار دارد. دیتالاگر مود اشاره برای طیف وسیعی از برنامه های کنترل دمایی مناسب است. ثبات دمای Pressuredisk برای استریلیزاسیون، پاستوریزاسیون، اتوکلاو های پخت، ‌آزمایشگاهی ، ‌طبی و پزشکی سازگار با مقررات FDA 21 CFR قسمت ۱۱ و همچنین ،‌الزامات معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.

موارد زیر گستره و مشخصات دیتالاگر اتوکلاو Pressuredisk می باشد :
دما از -40 تا 140 درجه سانتیگراد باریزنگری 0.001 و درستی 0.1 درجه سانتیگراد
فشار مطلق از 0 تا 5 بار با ریزنگری 0.001 بار و درستی 0.015 بار
دیتالاگر دما و فشار اتوکلاو الزامات استاندارد های ISO9001، HACCP ،‌FDA،EN12830 ، ISO/IEC 17025 و … را تامین کرده و یک کنترل دقیق را به کاربران خود هدیه می دهد. محصولات تکنوسافت دارای گرید استفاده در صنایع غذایی و دارویی می باشند.

اتصال رزوه ای این دیتالاگر، کالیبراسیون بخش فشار آن را تسهیل نموده و این دیتالاگر را از رقبای خود متمایز می کند. عمر باتری لیتیومی این دیتالاگر تا بیش از یکسال و حدود 6 میلیون دیتا با فاصله ی یک ثانیه دوام دارد. در عین حال، قابلیت تعویض باتری توسط کاربر را نیز دارد. درجه حفاظت این دیتالاگر IP68 بوده و در مقابل رطوبت و گرد و خاک کاملا مقاوم می باشد.

یک نرم افزار رایگان (Humipressuredisk) با قابلیت بالا برای رسم نمودار و تنظیمات مربوط به زمانبندی ثبت دیتا نیز در اختیار کاربر قرار دارد. نرم افزار رایگان این دیتالاگر دارای خروجی اطلاعات ثبت شده در قالب Excelمی باشد. از نقاط قوت دیگر دیتالاگرهای تکنوسافت، اطلاعات غیرقابل دستکاری ذخیره شده در نرم افزار آن می باشد. اطلاعات ثبت شده توسط دیتالاگر فشار و دمای تکنوسافت Pressuredisk با رابط های DiskInterface HS Mini ، DiskInterface HS و Multibay مدیریت و تخلیه می شود.

شرکت سازنده به همراه محصولات خود یک گواهینامه کالیبراسیون معتبر نیز در اختیار خریدار قرار می دهد. گواهینامه ی کالیبراسیون قابل ردیابی و به صورت الکترونیکی می باشد . امکان استعلام از شرکت سازنده و همچنین دسترسی به مراجع از نقاط قوت گواهینامه های ذکر شده می باشد.
آگهی دهنده
دنیای کالیبراسیون
  • قیمت : اعلام قیمت تلفنی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : رشت - گلسار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1110579
بازدید : 52
دسته بندی : تجهيزات پزشكي آزمايشگاهي
آگهی دهنده
دنیای کالیبراسیون
  • قیمت : اعلام قیمت تلفنی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : رشت - گلسار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com