انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ساخت پایین حروف برجسته چلنیوم فقط متری 290 هزار تومان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 7 بهمن 1402
سهمیه 42 درصدی اقتصادی با پایین ترین قیمت بازار برای ساخت حروف برجسته چلنیوم و حروف برجسته سوئدی فقط متری 290 هزار تومان

این طرح برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی قابل استفاده است. ساخت حروف اقتصادی و سهمیه 42 درصد برای فروشگاه های فعال در حوزه ی فروش کالای ایرانی. «برای این طرح متراژ 10 هزار متر حروف چلنیوم و حروف سوئدی برای ساخت و تحویل که سفارش دهندگان تا عید نوروز در نظر گرفته شده است. که این طرح در صورت پر شدن سقف سفارش حروف به اتمام می رسد.
در این طرح افراد حقیقی سفارش خود را به شماره تلگرامی یا ایتا 09106870047 ارسال می نمایند و پس از بررسی طرح قیمت آن اعلام می شود. در صورت نهایی شدن سفارش فاکتور برای شخص حقیقی و با حقوقی ارسال می گردد. پس از واریز نصف مبلغ فاکتور سفارش در پروسه اجرا قرار می گیرد. در این طرح فقط سفارش حروف برجسته ی چلنیوم اعم از حروف برجسته چلنیوم معمولی، حروف برجسته چلنیوم دوبل، حروف برجسته چلنیوم پانچ، حروف برجسته چلنیوم الماسی دوبل، حروف برجسته چلنیوم لبه رنگی، حروف برجسته چلنیوم رینگی، حروف برجسته چلنیوم بدون نور، حروف برجسته چلنیوم نوراندریک و حروف برجسته سوئدی، حروف برجسته سوئدی دوبل، حروف برجسته سوئدی پانچ، حروف برجسته سوئدی الماسی دوبل، حروف برجسته سوئدی لبه رنگی، حروف برجسته سوئدی رینگی، حروف برجسته سوئدی بدون نور، حروف برجسته سوئدی نوراندریک با سهمیه 42 درصدی برای فروشگاه های عرضه کننده کالاهای ایرانی پذیرفته می گردد.

یوسا: سامانه هوشمند در ساماندهی عدالت اقتصادی
www.yousa.ir
آگهی دهنده
YOUSA_GROUP
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1111384
بازدید : 103
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
YOUSA_GROUP
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com