انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

قیمت کولینگ تاور فایبرگلاس مکعبی

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 13 دي 1402
برج خنک کننده ( cooling tower):
برج خنک کننده که در زبان انگلیسی به آن کولینگ تاور cooling tower اطلاق می گردد نوعی وسیله خنک سازی مبرد خنک کننده می باشد که در صنایع و در واحدهای خنک سازی تبریدی مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار چیلرهای آب خنک حتما شاهد حضور برج خنک کننده آذین تهویه خواهید بود. کولینگ تاور دستگاهی برای خنک کردن مقادیر زیادی آب در تماس با جریان مستقیم هوای محیط باز می باشد.
کاربرد برج خنک کننده آذین تهویه:
در حال حاضر، کولینگ تاورهای صنعتی با ظرفیت بالا در سیستم های تامین آب در گردش انواع مبدل های حرارتی خنک کننده (به طور معمول درنیروگاه های حرارتی و نیروگاه های هسته ای ) استفاده می شود. در مهندسی عمران از این سازه ها برای خنک سازی کندانسور سیستم های تبریدی، تهویه مطبوع و ژنراتورهای برق اضطراری استفاده می شود. بیشترین کاربرد برج خنک کن در صنعت برای خنک کردن انواع تجهیزات تکنولوژیکی، تصفیه شیمیایی مواد، تصفیه محلی تاسیسات متالورژی، مهندسی مکانیک و تولید مواد غذایی و غیره می باشد.
هنگامی که چرخه گردش آب به تاسیسات تصفیه آب محلی بسته می شود، مشکل استفاده از مقدار قابل توجهی پساب صنعتی که به سوی واحدهای خنک کننده هدایت می شود نیز حل می شود و راه حل های فنی برای استفاده از انرژی حرارتی (بخار مازاد) با استفاده از واحدهای پمپ حرارتی (HPU) امکان تبدیل آن به برق را فراهم می کند.
نحوه کار کولینگ تاور صنعتی آذین تهویه:
فرآیند خنک‌سازی و تبرید در کولینگ تاور صنعتی توسط یک فن محوری و تماس آن با آب و تبخیر بخشی از آب اسپری شونده توسط نازل بر روی سطوح پکینگ مدیا صورت می پذیرد. هر چقدر مدت زمان و سطح تماس سیال با جریان هوا افزایش یابد، خنک سازی موثرتری اتفاق می افتد. در حین اسپری آب توسط نازلها بر روی سطوح انتقال حرارت(پکینگ برج خنک کننده)، جریان هوا توسط فن محوری و یا شاید به صورت طبیعی در جهت مخالف آب تامین می گردد. در مدلهای مدرن، خنک‌کاری به دلیل محیط ایجاد شده نزدیک به شرایط خلاء توسط نازل‌های مخصوص (با فراهم کردن یک منطقه انتقال گرما و جرم، هر کدام - 450 متر مربع در هر 1 متر مکعب مایع پمپ‌شده که بیانگر اصل عمل دوگانه است) رخ می‌دهد. هنگامی که 1٪ از آب تبخیر می شود، دمای جرم باقی مانده 5.48 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و در مورد اصل خنک کننده مذکور، دمای جرم باقیمانده 7.23 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. در کولینگ واتر آب توسط نازل های مخصوص با فشار 0.3-0.4 مگاپاسکال پاشیده می شود. آب پخش کن یا نازلهای حاصل با ذرات 0.2 میلی متری با سرعت بالا در حد 16-20 متر بر ثانیه حرکت می کند. به دلیل این حرکت، جریان قطره ها به شدت با جریان هوا مخلوط می گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید برج خنک کننده و استعلام قیمت کولینگ تاور با ما در تماس باشید یا به وب سایت آذین تهویه مراجعه نمایید. https://www.azintahvie.com/
آگهی دهنده
آذین تهویه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1111899
بازدید : 47
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
آذین تهویه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com