انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بررسی جزئیات تستر باتری خودرو BT82

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 14 بهمن 1402
آشنایی بیشتر با آنالایزر باتری :
قبل از ارائه توضیحات بیشتر در مورد تستر باتری باید تعریفی دقیق از باتری و عملکرد آن داشته باشید. باتری یک قطعه شیمیایی جهت تولید انرژی مورد نیاز یک دستگاه را تامین میکند. به طور کل انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و با این روش دستگاه نیازی به اتصال مستقیم به برق ندارد. اصلی ترین مشخصه باتری ها میزان ولتاژ و ظرفیت آن است. برای اندازه گیری این مشخصه میتوان از تستر ظرفیت باتری استفاده نمود.
این تستر دستگاهی الکترونیکی جهت ارزیابی سلامت باتری وسیله نقلیه است، که با استفاده از این وسیله میتوانید تولید تامین جریان الکتریسیته به وسیله باتری وسیله نقلیه را بررسی نمود.
معیارهای اصلی برای خرید یک تستر باتری عالی و باکیفیت، میزان دقت و سرعت اندازه گیری آن، قابل اطمینان بودن نتایج و ایمنی دستگاه در حین کاربری و همچنین واقعی بودن تست میباشد. ردیاب قدرت و توان باتری دارای انواع متفاوتی هستند که از مهمترین آنها میتوان به تستر باتری عقربه ای و یا تستر باتری آنالوگ، تستر باتری دیجیتال و تستر باتری حرفه ای دسته بندی میشوند.


مشخصات فنی تستر باتری خودرو BT82 :
+ جنس بدنه : سیلیکون ABS
+ وزن : 380gr
+ صفحه نمایش : LCD با نور پس زمینه
+ رنگ : مشکی - قرمز
+ ابعاد : 83*171*29mm


فروشگاه اینترنتی مشهد ابزار بزرگترین وارد کننده تجهیزات اندازه گیری از برند های روز دنیا و تامین کننده محصولات کمپانی های دیگر کشور ها در ایران میباشد. در این راستا تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق مشهد ابزار به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از کمپانی ها در ایران فعالیت دارد.
شما مشتریان گرامی میتوانید تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان فنی و متخصص مشهد ابزار از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
تلفن: 37133940-051
همراه: 09153175662
آگهی دهنده
مشهد ابزار
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1112217
بازدید : 42
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
مشهد ابزار
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com