انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بررسی و معرفی کالیبراتور فلوک مدل 725

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 14 بهمن 1402
کالیبراتور مدل 725 برند Fluke از یک رابط کاربری مکانیکال استفاده میکند که تجربه کاربری را راحت میکند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایشگر مناسب میباشد که قادر است دید خوبی در زیر نور آفتاب و یا در محیط های تاریک به شما ارائه دهد. همچنین ساختار بدنه این مولتی متر خاص و پرفروش فلوک به گونه ای است که در برابر شرایط سخت و میدان های فشار قوی بدون هیچ مشکلی میشود از آن استفاده کرد. این دستگاه قادر است پالس های کوتاه RTD و PLC تا 10 میلی ثانیه را آزمایش کند.
با استفاده از کالیبراتور مولتی فانکشنFluke 725 به‌ آسانی می‌توان مقدار ولتاژ، فرکانس ، دما، فشار و اهم را در همه ی قطعات الکترونیکی یا انواع دستگاه‌ها، اندازه‌گیری و مورد آزمایش قرار داد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در هنگام خرید مولتی فانکشن کالیبراتور می توانید با همکاران فنی و مجرب ما تماس حاصل فرمائید و یا از طریق وب سایت مشهد ابزار تمامی اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.



فروشگاه اینترنتی مشهد ابزار بزرگترین وارد کننده تجهیزات اندازه گیری از برند های روز دنیا و تامین کننده محصولات کمپانی های دیگر کشور ها در ایران میباشد. در این راستا تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق مشهد ابزار به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از کمپانی ها در ایران فعالیت دارد.
شما مشتریان گرامی میتوانید تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه نمایید. جهت ارتباط با کارشناسان فنی و متخصص مشهد ابزار از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
تلفن: 37133940-051
همراه: 09153175662
آگهی دهنده
مشهد ابزار
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1112700
بازدید : 27
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
مشهد ابزار
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد، خیابان سنایی، مجتمع سبحان، طبقه +1، پلاک 19
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com