انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مبلشویی شویاک رشت

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 18 بهمن 1402
👇 شستشوی تشک خوشخواب در خانه :

🔴 در هر خانه‌ای آلودگی‌های پنهانی وجود دارد که سبب بروز مشکلات سلامتی میشوند. اگرچه شما ممکن است به طور مرتب ملحفه‌های خوشخواب خود را شستشو دهید اما متاسفانه ، ما اکثرا از شستشوی و نظافت تشک خوشخواب خود غافل میشوم و فراموش میکنیم که جدا از لکه‌های به وجود آمده بر آن ، عدم نظافت آن و باقی ماندن آلودگیها بر سطح و در عمق آن چه عوارض بدی بر سلامتی ما خواهد گذاشت.

👇 کثیف شدن تشک خوشخواب :

🔴 بیشتر کثیفی‌های که روی تشک خوشخواب جمع میشوند ( جدا از ریختن مایعات و لکه‌ها ) از گرد و خاک ، عرق بدن و پوست مرده‌ای است که در هنگام خواب از بدن ما جدا میشود. به طور معمول ، یک انسان در طی یک ماه یک لایه کامل از پوست مرده را بر روی خوشخواب بر جا میگذارد که با کمک گرد و خاک و عرق بدن منبع تغذیه‌ای مناسبی برای ویروسها ، قارچها و کنه‌های گرد و خاک به وجود می‌آید که آنها پس از تغذیه ، پسماند تولید کرده و باعث آلودگی بیشتر تشک خوشخواب ما میگردند.

🔴 شما با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آنها نخواهید بود. در یک تشک خوشخواب معمولی ، میلیونها کنه‌ی خاک و باکتری میتواند وجود داشته باشد که پسماندهای آنها به همراه خاک میتواند درخیلی‌ها باعث تنگی نفس ، آلرژی ، بدخوابی ، سردرد و یا خستگی شوند.

🔴 80% از افرادی که مبتلا به آسم هستند به کنه های خاک واکنش نشان داده و از این رو باعث تشدید بیماری آنها میشوند. از سوی دیگر کنه‌های خاک میتوانند سبب ایجاد آلرژی‌های بلند مدت مخصوصا در کودکان شوند.

👇 روش شستشوی تشک خوشخواب در خانه :

🔴 شستشوی خوشخواب با دستگاههای حرفه‌ای و با مکش قوی تنها راه تضمینی از بین بردن کنه‌های ریز گرد و غبار و ساس تشک و جرمها و باکتریها هستند.

👇 ضدعفونی کردن و از بین بردن بوی بد تشک خوشخواب و بالشت :

🔴 بجای جارو کردن گرد و غبار و پخش کردن کنه‌های گرد و غبار به صورت ناکارآمد و هزینه کردن مبالغ زیادی جهت تشک‌های ضد باکتری یا خرید پدهای متعدد ، بهتر است یکبار شستشو کنید تا تمامی موجودات حساسیت‌زا در تشک خوشخواب و بالشت‌ها از بین بروند.

🔴 علاوه بر اینها ، با تعریق بدن ، گرد و غبار و عوامل دیگر که ممکن است برای تشک شما اتفاق بیافتد. پس از مدتی تشک خوشخواب شما بوی خاص خود را میگیرد. که شستشوی مناسب این مشکل را نیز برطرف خواهد کرد.

🔵 #مبلشویی_شویاک_رشت

👌برای نخستین‌بار در گیلان با روش شستشوی متفاوت و عالی

👈رزرو شستشو و اطلاعات بیشتر

☎️ 09378115191
☎️ 09903983901
🆔 @shuyak
آگهی دهنده
حمید رضا عموزاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1113359
بازدید : 37
دسته بندی : خدمات منزل
آگهی دهنده
حمید رضا عموزاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com