انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اگزاست فن قارچی یا هواکش پشت بامی

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 5 فروردين 1403
خرید اگزاست فن سقفی آذین تهویه
برای انتخاب بهترباید کمی درمورد مدل های مختلف اگزاست فن و هواکش بدانیم پس مطلب زیر رابخوانید.
چند مدل اگزاست فن داریم ؟
همانطور که می دانید از انواع فن اگزاست برای تهویه محیط های بسته و مکانهای که میزان آلاینده بیش از حد مجاز است، استفاده می شود. یکی از دلایل اصلی که در خیلی از کارگاهای تولیدی و سالن های بزرگ از اگزاست فن حلزونی استفاده می شود فراهم نمودن شرایط مطلوب برای سلامتی و رفاه حال کارکنان و پرسنل آن مجموعه می باشد. در ضمن ایجاد تهویه مناسب در محیط کار موجب افزایش راندمان کاری و بهبود عملکرد کارمندان و تجهیزات مختلف می شود.
در همین راستا چند مدل اگزاست فن برای تخلیه یا سیرکوله هوا مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه آورده شده است.
اگزاست فن سقفی (Rooftop Exhaust Fan)
همانطور که از نام این هواکش مشخص است محل نصب آن بر روی سقف می باشد. اگزاست فن سقفی را می توان در قسمتهای مختلف سقف تعبیه نمود تا بصورت موضعی هوای ناسالم و گرما را از زیر سقف تخلیه نماید. اگزاست فن های سقفی یا روفتاپ فن ها با دومدل پروانه اکسیال و سانتریفیوژ طراحی و تولید می شوند. معمولا فن های سقفی فشار کمی ایجاد می کنند و به همین علت به کنال متصل نمی شوند. هواکش های سقفی را با نام اگزاست فن پشت بامی یا هواکش قارچی نیز در بازار می شناسند.
اگزاست فن اکسیال (Axial Exhaust Fan)
هواکش آکسیال از تعدادی تیغه تشکیل شده است که در مرکز فن به قسمت هاب متصل می شوند. اگزاست فن های محوری از طریق گردش در یک محور موجب جابجای هوا از یک طرف به طرف دیگر می شوند. فن هواکش اکسیال بصورت مکنده و دمنده قابل تولید است. پروانه و قاب این نوع هواکش ها از متریال پلاستیک فشرده ( پلی آمید) و انواع فلز ( استیل، آلومینیم، ورق سیاه) ساخته می شوند. دبی و حجم هوادهی این مدل از فن ها زیاد می باشد ولی میزان فشار و پرتاب باد کمتر از نوع سانترفیوژ می باشد.
اگزاست فن یوتیلیتی (Utility Exhaust Fan)
اگزوز فن یوتیلیتی یا هواکش پشت بامی یکی از پر مصرف ترین تجهیزات تهویه و تخلیه هوا در ساختمانهای مسکونی و تجاری می باشد. این نوع از هواکش ها در انتهای کانال نصب می شوند و هوای ساکن و نامناسب را از نقاط مختلف به واسطه شبکه کانال کشی، مکش می کند و به خارج از محیط هدایت می نماید. بخاطر شکل ظاهری این نوع از هواکش های مکنده به آنها اگزاست فن حلزونی نیز می گویند.
آگهی دهنده
آذین تهویه
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1113953
بازدید : 56
دسته بندی : ماشين سازي
آگهی دهنده
آذین تهویه
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com