انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کود آمینو کلات میکرو کامل

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 17 بهمن 1402
کود امینو کلات میکرو کامل تولیدی توسط شرکت دانش بنیان آراد شیمی سبز بنیان حاوی عناصر ریزمغذی به همراه اسیدآمینه هست. این محصول که بر پایه کلات اسیدآمینه‌های آزاد تولیدشده و تأثیر محرکی روی گیاه در طول مرحله رشد و دوره گلدهی دارد. این محصول با عناصر میکرو (به‌عنوان فاکتورهای اصلی) غنی‌شده است،
از دسته کودهای مایع محلول‌پاشی تأمین‌کننده عناصر کم‌مصرف (میکرو المنت) است که با درصد متناسبی از عناصر میکرو و ماکرو و آمینواسید غنی‌شده است.
استفاده از آمینواسید در ترکیب این کود با تحریک هورمون‌ها و آنزیم‌های گیاهی، موجب جذب سریع و بهتر عناصر میکرو و افزایش کیفیت و اندازه میوه می‌گردد. کود امینوکلات میکرو کامل، با استفاده از بهترین مواد اولیه تولیدشده و به‌سرعت توسط برگ‌ها جذب و مصرف می‌شود و با تأمین نیاز گیاه به عناصر مهم فوق در کلیه مراحل فصل رشد با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و تأثیر فوق‌العاده، منجر به حفظ سلامتی و عملکرد مناسب گیاه و افزایش کیفیت و کمیت محصول آن می‌شود.
کود امینوکلات میکرو کامل، کلات پایداری از عناصر ریزمغذی و 20 نوع اسیدآمینه بر اساس فناوری کلات‌ها، برای تأمین سریع نیاز عناصر غذایی برای کشت‌های مختلف هست که به فرم کاملاً قابل‌جذب برای گیاهان فرموله شده است. با محلول‌پاشی این کود، عناصر کم‌مصرف موردنیاز به‌صورت متناسب برای گیاه تأمین می‌شود. این ترکیب قابلیت مصرف در اغلب مراحل رشدی گیاه به‌صورت محلول‌پاشی را دارد.
کودهای ریزمغذی (Micronutrient fertilizer) برای تأمین عناصری مانند روی، مس، منگنز، آهن، مولیبدن و غیره بسیار حائز اهمیت هستند. از ۱۶ عنصر موردنیاز گیاهان، هفت عنصر آهن (Fe)، روی (Zn)، منگنز (Mn)، بُر (B)، مس (Cu)، مولیبدن (Mo) به مقدار ناچیزی موردنیاز گیاهان بوده و بدین علت آن‌ها را عناصر کم‌مصرف و یا عناصر ریزمغذی می‌نامند.
آگهی دهنده
آراد شیمی سبز بنیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1114756
بازدید : 34
دسته بندی : كشاورزي
آگهی دهنده
آراد شیمی سبز بنیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com