انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تدریس خصوصی زبان چینی در موسسه زبان آفر-رشت

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403
🎉 برای همه‌ی علاقمندان به فرهنگ و زبان چینی، زمانی فرا رسیده است که به دنیای شگفت‌انگیز این زبان و فرهنگ پرداخته و با شگفتی‌های آن آشنا شوید! 🌏

در موسسه زبان آفر ، با افتخار به شما این امکان را می‌دهیم که به تجربه‌ای منحصر به فرد از یادگیری زبان چینی بپردازید. با استفاده از روش‌های آموزشی برتر و اساتید مجرب و متعهد، ما به شما کمک می‌کنیم تا به سرعت و با لذت زبان چینی را فرا بگیرید.

در موسسه آفر ، یادگیری زبان چینی تنها محدود به درس خواندن و نوشتن نیست؛ بلکه یک مسیر فراگیر و فرهنگی است که شما را با فرهنگ، تاریخ، و هنر چین آشنا می‌سازد.
آیا آماده‌اید تا به دنیای جذاب زبان چینی وارد شوید؟ با موسسه زبان آفر ، این سفر را شروع کنید و تمامی زیبایی‌های فرهنگ چین را کشف کنید!
ما در موسسه زبان آفر با برگزاری کلاس های خصوصی و گروهی در قالب کلاس های حضوری و آنلاین به شما عزیزان در یادگیری این زبان یاری می رسانیم.

همچنین آموزش زبان‌هایی از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، چینی،ایتالیایی،روسی،ترکی استانبولی،ژاپنی،کره ای،عربی و.... در موسسه زبان ما در دسترس است.

دفتر مرکزی موسسه زبان آفر در شهر رشت می باشد.عزیزانی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند می توانند در کلاس های آنلاین موسسه شرکت کنند.

🌟 برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با ما تماس بگیرید. ما همیشه در خدمت شما هستیم تا در این مسیر زبانی موفقیت‌آمیز همراهتان باشیم. 🌟
آگهی دهنده
آموزشگاه زبان آفر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1115368
بازدید : 67
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
آموزشگاه زبان آفر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com