انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آینه محدب ترافیکی وپارکینگ طبقاتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
پخش وفروش انواع آینه های محدب پارکینگ طبقاتی
راهنمای خریدانواع آینه های محدب ترافیکی
آینه های محدب جاده ای
از انواع آینه می توان به نوع جاده ای آن اشاره نمود. از این نوع به دلیل نوع متریال می توان هم در فضاهای باز و هم در فضاهای بسته استفاده نمود. این گونه آینه ها باید در برابر ضربات مکانیکی به دلیل بروز تصادفات جاده بسیار مقاوم باشند. برای همین از متریال استیل و پلی کربنات در تولید این نوع آینه ها بیشتر استفاده می شود.

از موارد مصرف انواع آینه در جاده ها می توان به تقاطع ها و یا پیچ های خطرناک جاده اشاره نمود. معمولا در این نوع از فریم برای محافظت بیشتر آینه استفاده می شود. قیمت در این نوع به دلیل مصرف ویژه بیشتر از انواع آینه پارکینگی است.

آینه پارکینگی محدب
بیشتر رانندگان هنگام پارک خودرو خود در پارکینگ ها دچار مشکلات زیادی می شوند و امکان تصادف با خودروهای دیگر در زمان پارک بسیار زیاد است. این اتفاق به دلیل نقاط کور اطراف در هر پارکینگ است. برای همین و برای ایجاد دید بهتر برای رانندگان از انواع آینه های محدب در اطراف این فضا استفاده می شود. بیشترین شعاعی که توسط این آینه تحت نظر رانندگان قرار می هد چیزی میان 7 تا 9 متر است. برای همین محل نصب این آینه برای ایجاد دید بهتر بسیار مهم است.

آینه های محدب که در فضاهای سرپوشیده نصب می شود به دلیل عدم وجود عوامل جوی در این مکان ها می تواند از مدل های کم قیمت تر و بدون فریم آن تهیه شود. متریال انواع آینه پارکینگی بیشتر شیشه بوده و نسبت به انواع دیگر بسیار ارزان هستند.
آگهی دهنده
ترافیک نیاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1115423
بازدید : 48
دسته بندی : سيستم حفاظتي
آگهی دهنده
ترافیک نیاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com