انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

گروه صنعتی پاپک پارسیان

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 20 اسفند 1402
کوپلینگ مگنت
یکی از رایج‌ترین نوع کوپلینگ ها در کابل‌جمع‌کن موتوری سیستم‌هایی نظیر استکر ریکلایمرها، جرثقیل‌های دروازه‌ای و…. استفاده از کوپلینگ مغناطیسی(کوپلینگ مگنت) است. در این نوع کوپلینیگ، انتقال نیرو توسط دو صفحه مغناطیسی و با فاصله هوایی مشخص طراحی می‌شود. براثر عواملی چون فرسودگی و استهلاک، توقف ناگهانی موتور محرک، نامیزانی شفت ورودی و خروجی و…. مگنت‌های کوپلینگ شکسته و سیستم از کار خواهد افتاد (انتقال نیرو صورت نمیپذیرد)در کنار تولید و تامین انواع کابل‌جمع‌کن موتوری. کوپلینگ مگنت‌های ساخت گروه صنعتی پاپک پارسیان در اندازه‌های متفاوت (برای قطر شافت های مختلف) متناسب با نیاز‌ مشتریان جهت کاربردهای متنوع و مطابق نمونه فابریکی دستگاه ساخته خواهند شد.

کوپلینگ مغناطیسی درواقع یک انتقال دهنده گشتاور، از الکترو موتور به گیربکس یا از خروجی گیربکس به شفت است. اصلی‌ترین مزیت کوپلینگ مگنت‌ها “امکان تعیین دقیق حد گشتاور انتقال” است. ضمنا با‌توجه به اینکه این انتقال نیرو از طریق میدان مغناطیسی انجام می‌شود، هیچ اتصال مکانیکی بین شافت‌های انتقال نیرو وجود ندارد که این مسئله می‌‌تواند کمک بزرگی برای محققین و مهندسین شیمی باشد؛ تا بدون شکست فشار و همینطور دخالت عامل‌های مزاحم در واکنش های شیمیایی، محصول مورد نظر را تولید کنند.

کوپلینگ ‌های مغناطیسی اغلب برای پمپ کردن مایعات و سیستم‌های همزن‌دار، کابل‌جمع‌کن‌ها و همچنین برای سهولت نگهداری سیستم‌هایی که نیاز به دقت بالا در هم محور کردن دارند، استفاده می‌شوند.گروه صنعتی پاپک پارسیان، طراح و تولید کننده انواع کوپلینگ مغناطیسی مطابق نیاز‌های صنایع مختلف است.

گروه صنعتی پاپک پارسیان با برخورداری از دانش و تجربه مهندسین مجرب، توانسته کوپلینگ مغناطیسی را برای راکتور‌های هیدروترمال و راکتور‌های صنعتی طراحی و اجرا کند.
این شرکت توانایی ساخت و تعمیر انواع کوپلینگ مگنت را دارد.
آگهی دهنده
گروه صنعتی پاپک پارسیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1116812
بازدید : 23
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
گروه صنعتی پاپک پارسیان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com