انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

نوار نسوز، تسمه نسوز و نوار فایبرگلاس

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 21 فروردين 1403
هدف اصلی نسوز صنعت پارس تولید و ارائه محصولات و تجهیزات با کیفیت متناسب با نیاز مشتریان می باشد. این شرکت با تولید و تامین تمامی منسوجات نسوز همچون نوار نسوز، تسمه نسوز، نوار فایبرگلاس و .... با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه توانسته است از جایگاه ویژه ای در صنعت برخوردار باشد.
برخی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات نسوز در فروشگاه نسوز صنعت پارس عبارتند از:

1. انواع نوار نسوز
این محصول به دلیل استحکام بسیار بالا، مقاوم بودن در برابر سایش و کشش، عملکرد قابل توجه در برابر محیط های اسیدی و قلیایی، قدرت مهار فشار و خواص مکانیکی مطلوب به عنوان عایق بندی در زمینه های مختلف صنعت نقش مهمی را ایفا می کند.
نوار نسوز مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و گرما دارد و می تواند دماهایی تا بیش از 1000 درجه سانتیگراد را تحمل کند. همچنین عرض این نوار ها معمولا بین 1.5 تا 5 سانتی متر می باشد. نوار های نسوز به عنوان عایق بندی دریچه ها، دیگ های بخار، لوله های اگزوز، والو ها و... مورد استفاده فراوانی قرار می گیرند.
این محصولات نسوز در انواع و اقسام مختلفی از جمله (نوار نسوز فایبرگلاس فویل دار و بدون فویل، نوار نسوز ابریشمی فایبرگلاس، نوار نسوز آزبست، نوار نسوز سرامیک فایبر و... ) تولید و عرضه می گردد.

2. انواع تسمه نسوز
در واقع تسمه نسوز بر پایه پارچه های نسوز ساخته می شوند که شباهت زیادی به نوار های نسوز دارند. در ساختار این محصول الیاف هایی همچون آزبست، سرامیک، فایبرگلاس و سرامیک گرافیت به کار گرفته شده است.
تسمه های نسوز در انواع گوناگونی همچون تسمه نسوز فایبرگلاس، تسمه نسوز فایبرگلاس فویل دار، تسمه نسوز آزبست، تسمه نسوز سرامیک، تسمه نسوز سرامیک فویل دار و تسمه نسوز گرافیتی و... تولید و عرضه می گردد.

3. نوار فایبرگلاس
مهم ترین ویژگی این محصول شامل مقاومت حرارتی و مکانیکی بسیار بالا، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، استحکام مطلوب، مقاومت کششی و سایشی قابل توجه و هدایت حرارتی خوب می شود و به عنوان آب بندی انواع مخازن، شفت ها و... در صنعت های مختلفی همچون نیروگاه ها، پتروشیمی ها، جایگاه های سوختی مورد استفاده قرار می گیرد. نوار فایبرگلاس قادر به تحمل دماهای تا 650 درجه سانتیگراد می باشد و همچنین در ضخامت های 1.5 الی 3 میلی متر و در عرض یک متر تولید و در بازار عرضه می گردد.
آگهی دهنده
نسوز صنعت پارس
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1117539
بازدید : 19
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
نسوز صنعت پارس
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com