انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خرید دستگاه یو پی اس، باتری یو پی اس و استابلایزر

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 29 فروردين 1403
یو پی اس چیست؟
یو پی اس، دستگاهی الکترونیکی است برای تأمین دایمی و بدون وقفه انرژی از وسایل الکتریکی که در برابر نوسانات و اختلالات برق محافظت می‌کند و از خرابی یا تعمیرات آنها جلوگیری می نماید .
این دستگاه در جهت حفاظت دستگاه‌های الکتریکی، ثبات جریان الکتریسیته و برق اضطراری را فراهم می‌کند و به آنلاین ماندن سیستم ها کمک می‌کند.
با استفاده از دستگاه یو پی اس ، می‌توانید سطوح مختلفی از حفاظت را در برابر مشکلات برق مانند قطعی، افت طولانی ولتاژ، نویز و غیره برای سیستم خود فراهم کنید تا از تخریب یا از دست دادن اطلاعات جلوگیری شود.
یو پی اس ها از محدودهٔ مختلفی از ولت آمپر (VA) برای محافظت کردن از رایانه‌های شخصی تا مراکز صنعتی، رایانه‌های بزرگ و تجهیزات مخابراتی طراحی، ساخته و به بازار عرضه شده‌اند.
شرکت کیان صنعت ایرانیان از بزرگترین تأمین‌کنندگان و فروشندگان برندهای معتبر یو پی اس مانند APC، East، Makelsan، Ablerex، GE، MGE و … در سراسر ایران می باشد .
باتری یو پی اس
باتری یو پی اس یکی از اجزای اساسی و حیاتی در یک دستگاه یو پی اس است. این باتری در زمانی که برق شهری وصل است، به طور همزمان شارژ می‌شود و برق مورد نیاز تجهیزات الکتریکی را فراهم می‌کند تا آنها به درستی عمل کنند.
هنگامی که برق شهری قطع می‌شود، باتری یو پی اس به کار می‌پردازد و به مدت معینی تجهیزات الکتریکی را تامین می‌کند. این باتری از زمان شروع قطعی برق تا حدود ۱۵ دقیقه به کاربر اجازه می‌دهد تا اقدامات لازم را انجام دهد. به عنوان مثال، شما حدود ۱۵ دقیقه پس از قطعی برق فرصت دارید که از آسانسور متصل به یو پی اس استفاده کنید.
به طور کلی، باتری‌های یو پی اس به چهار دسته‌ی باتری‌های نیکل کادمیومی، سرب اسیدی، و لیتیوم یونی تقسیم می‌شوند.
استابلایزر چیست؟
استابلایزر یک دستگاه الکتریکی است که به طور مداوم به تولید یک ولتاژ ثابت و پایدار می پردازد ، بدون هیچ گونه نوسان یا تغییر ناگهانی. این دستگاه باعث افزایش عمر و کارایی تجهیزات الکتریکی خانگی و صنعتی می‌شود. اصطلاحاً، گاهی اوقات به استابلايزر عنوان “تثبیت‌کننده ولتاژ” ميدهند.
برخی از کاربردهای استابلایزر عبارت است از :
استفاده خانگی: می‌توان آن را در آپارتمان‌های مسکونی و اداری برای محافظت از دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، یخچال و فریزر، تلویزیون، مایکروویو، کولر گازی و غیره استفاده کرد.
محیط‌های بیمارستانی: در اتاق عمل، اتاق‌های سی‌تی اسکن، MRI، سونوگرافی، واحدهای دندانپزشکی و غیره که نیاز به ولتاژ پایدار دارند، استفاده می‌شود.
محیط‌های صنعتی: در دستگاه‌های CNC، کوانتومتر، دستگاه‌های چاپ و بسته‌بندی
استفاده عمومی: در پمپ‌های آب، آسانسور، سالن‌های نمایش و تالارهای عمومی و مکان‌های دیگری که نیاز به ولتاژ پایدار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ایستگاه‌های مخابراتی، رادیویی، تلویزیونی، ضبط ویدیویی و غیره نیز از استابلایزرها برای حفظ پایداری ولتاژ در این دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.
آگهی دهنده
فاینت
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان شریعتی | خیابان گوهری | کوچه خرمی شاد | پلاک ۱۹
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1118017
بازدید : 24
دسته بندی : ساير كامپيوتر
آگهی دهنده
فاینت
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان شریعتی | خیابان گوهری | کوچه خرمی شاد | پلاک ۱۹
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com