انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوره های فشرده زبان آلمانی در رشت

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
آیا می‌خواهید به دنیای جذاب و فراگیر زبان آلمانی وارد شوید؟

📚 آموزشگاه زبان آفر با افتخار دوره‌های فشرده زبان آلمانی را ارائه می‌دهد! با متدهای آموزشی مدرن و اساتید مجرب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مهارت‌های لازم برای مکالمه، خواندن و نوشتن به زبان آلمانی دست پیدا کنید.
بدون شک!

🌟 برنامه‌های آموزشی ما با توجه به نیازهای زبان آموزان در سطوح مختلف طراحی شده‌اند. از سطوح مبتدی تا پیشرفته، هر کسی می‌تواند در دوره‌های ما بهترین تجربه آموزشی را برای خود داشته باشد.

👩‍🏫 اساتید ما با تجربه و متعهد، با روش‌های آموزشی مبتنی بر متدهای مدرن و تمرکز بر مهارت‌های عملی، به شما کمک می‌کنند تا با اعتماد به نفس و مهارت‌های لازم به زبان آلمانی مسلط شوید.

📆 زمانبندی انعطاف‌پذیر ما به شما امکان می‌دهد تا زمان آموزش را با تعهد‌های شخصی خود هماهنگ کنید. آموزشگاه زبان آفر به شما این امکان را می‌دهد که به تسلط بر زبان آلمانی به سرعت و با راحتی بیشتری دست پیدا کنید.
ما در موسسه زبان آفر با برگزاری کلاس های خصوصی و کلاس های گروهی در قالب کلاس های حضوری و کلاس های آنلاین به شما عزیزان در یادگیری این زبان یاری می رسانیم.
همچنین آموزش زبان‌هایی از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، چینی،ایتالیایی،روسی،ترکی استانبولی،ژاپنی،کره ای،عربی و.... در موسسه زبان ما در دسترس است.
دفتر مرکزی موسسه زبان آفر در شهر رشت می باشد.عزیزانی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند می توانند در کلاس های آنلاین موسسه شرکت کنند.

📣 آماده به سفری به دنیای جدید با زبان آلمانی؟ همین حالا با ما تماس بگیرید و به تجربه یک آموزشگاه با کیفیت دست پیدا کنید.
آموزشگاه زبان آفر - همراه شما در مسیر یادگیری زبان آلمانی
آگهی دهنده
آموزشگاه زبان آفر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1118021
بازدید : 25
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
آموزشگاه زبان آفر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com