انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خدمات مشاور اتوماسیون صنعتی مشاوره برق صنعتی

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
مهندس مهدی بشم دو دهه فعال در زمینه طراحی سیستم اتوماسیون صنعتی و خدمات مشاوره اتوماسیون صنعتی.
برنامه نویسی اتوماسیون صنعتی و اجرای پروژه اتوماسیون صنعتی تحت برند های زیمنس، دلتا، کینکو، ABB,، امرن، اشنایدر و برند های چینی
مشاوره برق صنعتی و سیستمهای کنترل صنعتی.
دارای رزومه درخشان و قابل ارائه به کارفرما
استفاده از خدمات مشاوره تخصصی در زمینه اتوماسیون صنعتی میتواند اطمینان خاطر برای کارفرما ایجاد نماید و تضمین کننده این است که سیستم الکتریکال به درستی انتخاب شده و در اینده دچار مشکل نخواهد شد.
استفاده از مشاور در زمینه اتوماسیون صنعتی این امکان را ایجاد میکند که کارفرما بتواند شناخت کافی از سخت افزار های موجود در ایران داشته باشد و به کمک مشاور مینواند تجهیزاتی را انتخاب کند که تحت شرایط تحریم قرار نگیرد و در اینده دچار توقف طولانی نشود.

هنگام خرید ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید حتما از مشاور اتوماسیون صنعتی کمک بگیرید تا مراحل تحویل و راه اندازی تجهیز را نظارت کند و کلیه داکیومنت های مورد نیاز را از فروشنده تحویل بگیرد.

مشاور اتوماسیون صنعتی میتواند برسی کند که ایا سیستم الکتریکال خریداری شده دارای رمز ورود و پسورد میباشد یا خیر تا در اینده دچار چالش و برنامه نویسی مجدد دستگاه نشوید. بسیار پروژه هایی به ما مراجعه داشتند که سالها قبل دستگاه خریداری کردن و فروشنده برای تاریخ دو تا ده سال بعد از فروش، داخل برنامه پی ال سی دستگاه تایمر قرار داده تا همیشه وابستگی شما به فروشنده حفظ شود.

مشاور اتوماسیون صنعتی میتواند بکاپ برنامه سیستم اتوماسیون صنعتی دستگاه شما را تحویل بگیرد و از ان بکاپ برنامه پی ال سی تهیه کند تا اگر در اینده تجهیز دچار صانحه شد یا سوخت یا شکست بتواند در کمترین زمان برنامه را ریکاوری کند و در عرض یک ساعت دستگاه را راه اندازی کند.
مشاور اتوماسیون صنعتی میتواند اینده نگری داشته باشد و تجهیزات را بگونه ای سفارش دهد تا در اینده بتوان فاز های بعدی را تحت یک سیستم یکپارچه پیاده سازی کند و هزینه ها را به حداقل برساند.

و در پایان اگر کارخانه یا کارگاه شما دارای تجهیزات برنامه پذیر است یا تصمیم دارید چنین دستگاه یا خط تولیدی خریداری کنید یا بسازید حتما از مشاور اتوماسیون صنعتی کمک بگیرید.
آگهی دهنده
مهندس مهدی بشم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1118354
بازدید : 12
دسته بندی : اتوماسيون صنعتي
آگهی دهنده
مهندس مهدی بشم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com