انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تولید کننده ریل سی چنل و یو چنل

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 خرداد 1403
ریل سی چنل یک قطعه مهم و کاربردی است که از آن برای نگه داشتن لوله ها و کابل ها به کمک نگه دارنده و بست دو تیکه مخصوص استفاده می شود. این قطعه معمولا از جنس فولاد یا گالوانیزه ساخته می شود و نوع گالوانیزه آن به دو صورت سرد و گرم ساخته می شود تا از این قطعه در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت کند. سی چنل به دلیل مقاومت بالای که در مقابل فشار های عمودی و افقی دارد،پروژه ها ‌تاسیسات مصارف ویژه ای دارد و وظیفه آن در انتقال تاسیسات و عبور لوله ها ، کابل ها ،سینی کابل ها زیاد است.
ریل سی چنل ازجمله قطعات فوق العاده پر کاربرد در پروژهای صنعتی و عظیم است که با یکسری از اتصالات مربوطه از جمله بست های دو تیکه ، بست های چنگالی ، مهره های فنردار و… سیستم ساپورتینگ مطمئن و مقاومی را برای سازه به ارمغان می آورد.
برای نگه داشتن سینی کابل، لوله های فولادی برق، لوله های تاسیساتی، کانال های هوا و غیره، کابل های برق و شبکه. تاسیسات روشنایی در ارتفاع سازه و مقاوم کردن این اجناس در جایگاه خود میبایست از ریل سی چنل بهره برد.
همانطور که اشاره شد ریل سی چنل کاربرد و وظیفه خیلی مهمی در پروژه ها و سازه ها ایفا می‌کند از این رو خود محصول باید از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار باشد. مجموعه بزرگ سینی کابل ممتاز با تجربه ۱۶ ساله خود در زمینه تولید سینی کابل و ریل سی چنل و یو چنل با کیفیت ترین و بی نقص ترین ریل سی چنل را تولید ودر اختیار صنعت و مشتریان قرار داده است.
در مجموعه سینی کابل ممتاز ریل ها طبق استاندارد جهانی با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا و با نظارت و حساسیت بسیار بالای مهندسین در شاخه های 2 متری۳متری و ۴ متری تولید و عرضه میگردد.
ریل سی چنل در سینی کابل ممتاز در سایز های مختلفی تولید می‌شوند از جمله ریل سی چنل ۴۱*۴۱ و ریل سی چنل ۴۱*۲۱
متریال این محصول پر کاربرد و حیاتی و مهم از ورق فولاد گالوانیزه با ضخامت ۱/۵ میل و ۲ میل تولید میگردد و برای مقاوم شدن و در امان ماندن از رطوبت و مواد شیمیای و زنگ زدگی از فرایند آبکاری گالوانیزه گرم استفاده میشود.
سینی کابل ممتاز مرکز تولیدوپخش انواع ریل های سی چنل و اتصالات سی چنل در ابعاد گسترده و آماده همکاری با پروژه ها و سازه ها در سطح کشور می‌باشد .
صنعتگران و برقکاران و مهندسین ریل سی چنل را به نام های دیگر نیز می شناسند از جمله : ریل یو چنل ، ریل سی ژل، ریل سی ریل
******************************************************************
کیفیت اتفاقی نیست
ممتاز باشید و ممتاز بمانید

سینی کابل ممتاز
آگهی دهنده
سینی کابل ممتاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1120427
بازدید : 26
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
سینی کابل ممتاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com