انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مجری عایق پاششی سقف ویلا مرغداری ال اس اف

آگهی رایگان
بروزرسانی : سه شنبه 22 خرداد 1403
عایق پاششی پلی یورتان بهترین و کاربردی ترین عایق حال حاضر با توجه به ویژگی های منحصر به فردش جهت عایق کردن سقف مرغداری ، عایق کردن سقف ویلا و عایق کردن ال اس اف می باشد.
فوم پاششی سقف پلی یورتان که ابتدا بصورت مایع است و پس از پاشش بر روی سقف بشکل یک عایق یکپارچه و محکم در می آید تمام شکاف ها و درزهای سقف های شیبدار شیروانی و فلزی را پر می کند و استحکام سقف و سازه را بالا میبرد.
عایق حرارتی پلی یورتان تنها عایق سلول بسته است که جذب آب و رطوبت ندارد و دوام و ماندگاری آن بالای 30 سال می باشد و از پوسیدگی سقف و سازه جلوگیری میکند.
عایقکاری با عایق پلی یورتان خیال شما را برای همیشه در خصوص عایق و متعادل بودن دمای داخل ساختمان راحت میکند.
مزایای فوم پاششی سقف مرغداری به اینجا ختم نمی شود و در سالن های مرغداری بصورت مستقیم در بالا بردن بازدهی سالن های مرغداری تاثیر مثبت دارد. اجرای عایقکاری سقف مرغداری با عایق پاششی به شما کمک میکند با توجه به قابل شستشو بودن عایق حرارتی پلی یورتان پس از هر دوره سالن را بخوبی شستشو دهید و از انتقال بیماری از این دوره به دوره بعد جلوگیری کنید. ضمن اینکه با توجه به تعادل دمایی داخل سالن که عایق پاششی برقرار میکند باعث کاهش تلفات و هدررفت انرژی می شود. و در نهایت از ورود موجودات موذی مانند موش به داخل سالن جلو گیری میکند و از هدررفت خوراک جلوگیری میکند.
آگهی دهنده
ساختار شیمی افلاک
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1120455
بازدید : 25
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
ساختار شیمی افلاک
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com