انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش پیچ متری راد

آگهی رایگان
بروزرسانی : يکشنبه 6 خرداد 1403
همانطور که میدانید برای عبور و محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه ها صنعتی و نیمه صنعتی و سازه های بزرگ از سینی کابل و لوله های فلزی برق استفاده می‌کنند و این دو روش اصلی ترین المان های کابل کشی و سیم کشی محسوب. می‌شوند ولی باید خاطر نشان کرد که برای اجرایی سینی کشی یا لوله کشی باید از اتصالاتی براپشتیبانی و حمایت در نصب و اجرا استفاده کرد .
یکی از همین اتصالات حمایتی پیچ راد یا به اصلاح پیچ متری می‌باشد که در متراژ یک متری، دو متری، سه متری بنا به نیاز سازه مورد استفاده قرار می‌گیرد .
در بعضی از پروژه ها و سازه ها بنا به شرایط سازه میبایست سینی کابل از زیر سقف عبور داده شود و باید از اتصالاتی از جمله پیچ راد، انکر بولت ، رول بولت ،سی چنل یا یو چنل ، مهره و واشر مناسب با راد استفاده کرد.
روند کار به این صورت است که ابتدا ریل سیچنل توسط انکر یا رول بولت در زیر سقف محکم میشود و پیچ را د از دوطرف توسط مهره و واشر هم سایز راد در سیچنل بصورت عمودی قرار می‌گیرد
و دو باره ریل سی چنل متناسب با عرض سینی کابل از پیچ راد عبور داده و مهره می‌شوند که ساپورت سقفی زیبا و محکمی را به ارمغان میآورند .
همچنین در سینی کشی سقفی با پیچ راد این امکان را برای ما فراهم میسازد که بتوانیم ساپورت های دو طبقه و سه طبقه برای عبور و هدایت سینی کابل ها فراهم سازیم.
برای دریافت مشاوره و اطلاع بیشتر با مشاوران ما در مجموعه سینی کابل ممتاز بصورت 24 ساعت شبانه روز تماس بگیرید
در سیم کشی و کابل کشی از طریق لوله های فلزی برق در زیر سقف ها و ‌مهار لوله ها میبایست از بست های مهره دار استفاده کرد که همین بست های مهره دار توسط انکر بولت و پیج راد پشتیبانی می‌شوند به طوری که ابتدا انکر بولت در داخل سقف با بتون قرار می‌گیرد و در مرحله بعد پیچ راد متناسب با نقشه و نیاز فاصله گیری از سقف برش داده میشود و از طرفی به انکر و از طرفی به بست مهره دار پیچ میشود و روند لوله کشی زیر سقف میسر میگردد.
پیچ های راد در سینی کابل ممتاز و در راستای پشتیبانی سینی کشی و لوله کشی به سه دسته یه متری و دو متری و سه متری تقسیم می‌شوند و در همه مدل قطرها ی پیچ راد یکسان است ودر قطرهای 6-8-10-12-16-20 تولید و عرضه می‌کردند ونیز باید خاطر نشان کرد که هر چقدر قطر پیچ های راد قطورتر و بزرگ‌تر باشد تحمل وزن بالای را نیز دارند .
متریال پیچ های راد از آلیاژ فولاد سخت با مقاومت بسیار بالا می‌باشد که بصورت یک پارچه رزوه می‌شوند و بخاطر فرایند آبکاری گالوانیزه گرم دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی‌شود و به هیچ عنوان ساختار اصلی خود را از دست نمی دهند.
در مجموعه سینی کابل ممتاز پیچ های راد در تمامی سایزها بصورت یک متری دو متری و سه متری با بالاترین کیفیت بصورت عمده و جزئی تولید و عرضه میگردد.
با سینی کابل ممتاز ، همیشه ممتاز بمانید🌹🌹
آگهی دهنده
سینی کابل ممتاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 1120629
بازدید : 29
دسته بندی : خدمات صنعتي
آگهی دهنده
سینی کابل ممتاز
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com