انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحي مدرن وب سايت با ايده هاي متفاوت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
گروه طراحان وب شرکت عصر رایانه
شرکت عصر رایانه دارنده مجوز از سازمان ثبت شرکتها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور طراحي وب سایت.
دعوت می کنیم از استادیو طراحی شرکت عصر رایانه دیدن کنید و درباره زیبایی و حرفه ای بودن کار ما خود قصاوت نمایید. www.MegaTarh.com
امروزه ، نقطه آغازين تماس مشتري با يك شركت اغلب وب سايت آن شركت است. بر اين اساس حضور در شبكه جهاني اينترنت ( حتي اگر حضوري ضعيف باشد ) بهتر از عدم حضور در آن تلقي مي شود. يکي از مهمترين عوامل در جذب بيننده و افزايش کاربران سايت نحوه طراحي سايت است. هرچه در اين زمينه دقت و ذوق بيشتري صورت پذيرد و ساخت سايت مورد نظر ماهرانه و جذاب طراحي شود، نتيجه بهتري خواهد داشت.
مگا طرح (واحد طراحی وب شرکت عصر رايانه) می تواند بهترین مشاور و خدمتگزار شما در زمینه طراحی و ساخت وب سایت باشد .
این گروه افتخار دارد با تجربه ای چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع وب سایت های داینامیک و استاتیک پذیرای سفارش طراحی وب سایت شما باشد .
متخصصين طراحي وب گروه مگاطرح با به خدمت گرفتن جديدترين متدهاي طراحي در مسير توليد يك سايت از مراحل اوليه مشاوره تا مراحل ايجاد و راه اندازي سايت و پس از آن نيز در جهت پشتيباني كامل سايت ارائه شده همواره در كنار شما خواهند بود.
بی شک ما به شما قول طراحی حرفه ای ترین، زیباترین و سریعترین وب سایت را خواهیم داد. چرا که در شرکت عصر رایانه طراحی وب در بخشهای مختلف خود توسط یکی از حرفه ای ترین و مجرب ترین گروههای طراحی در ایران انجام می شود.

همچنین در زمینه تجارت الکترونیک گروه طراحان عصر رایانه با راه اندازی یکی از قویترین پرتالهای فروشگاهی یکی از پیشگامان در زمینه راه اندازی فروشگاه آنلاین می باشد.

هزینه طراحی در شرکت عصر رایانه در اولوبت های بعدی بوده و اولویت اول ما کیفیت طراحی وب سایت می باشد که توسط نمونه کارهای ما قابل اثبات است و اغلب هزینه های طراحی بصورت توافقی می باشد.

واحد طراحی وب: www.MegaTarh.com
واحد میزبانی وب: www.MegaHost.com
شرکت عصر رایانه: www.RayanehCo.com
با ما تماس بگیرید: 0411 – 3369316
آگهی دهنده
شرکت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 118777
بازدید : 2105
دسته بندی : طراح وب
آگهی دهنده
شرکت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com