انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

انواع ظروف آشپزخانه استيل ساخت تركيه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
انواع لوازم آشپزخانه استيل ساخت تركيه ،پر فروش ترين هاي اروپا را از ما بخواهید (كتري قوري ، سرويس قابلمه ، قابلمه تك و ...) برای دریافت کاتالوگ همراه با لیست قیمت میتوانید با شماره 09125878242 تماس گرفته ویا با ایمیل : co_tuna@yahoo.com مکاتبه نمایید.



اطلاعاتي در مورد ظروف استيل


در ايران، استفاده از ظروف استيل در پختن غذا بنا به دلايلي آنچنان كه بايد و شايد رايج نشده است. چند نکته وجود دارند که به دليل اطلاع رساني غير صحيح يا عدم آگاهي در مورد آنها باعث اين امر شده است: الف-عرضة كالاهاي نامرغوب به مصرف كننده: تنوع در كيفيت و قيمت به مرور بازار ظروف استيل را در تنگنايي قرار داده و مصرف كننده را مردد ساخته است. آن دسته از مصرف كنندگاني كه بنا به دلايلي به خريد ظروف ارزانتر و احياناً نامرغوب روي آورده اند، بويژه نسبت به استفاده از قابلمه هاي استيل در پختن غذا، به بدبيني رسيده اند. ب-بالا بودن قيمت ظروف مرغوب: به لحاظ قيمت، ظروف استيل مرغوب قابل مقايسه با ظروف تفلون يا لعابي نيستند. چرا که هزينه توليد ظروف استيل در حدود 2 برابر ديگر ظروف مي باشد و علاوه بر اين، توليد ظروف استيل سرمايه گزاري بيشتر مي طلبد. ج-ايجاد توقعات غير صحيح و غير منطقي در مصرف کننده: معمولاً خواسته يا ناخواسته فروشندگان محترم توقعاتي غير صحيح در مصرف کننده ايجاد مي کنند که به هيچ وجه برآورده نمي شود و نتيجه معکوس مي دهد. به ويژه در مورد خصلت نچسب بودن ظروف استيل اغراق مي شود که در حقيقت ظروف استيل از اين لحاظ با ظروف لعابدار تفلون همسان نيستند. برتري ظروف استيل در موارد ديگر است که در پي خواهد آمد.


توقعات صحيح از ظروف استيل

نمايندگي تونا اعتقاد دارد كه حقوق مصرف كننده جزو حق الناس مي باشد و چشم پوشی بر اين حقوق، پيامدهاي ناگواري را بدنبال دارد. يکي از مهم ترين اين حقوق اراية اطلاعات و ايجاد توقعات صحيح در مورد کالا مي باشد. لذا با توجه به ضرورت بالا بردن سطح آگاهي و لزوم دفاع از حقوق مصرف كنندگان بر خود واجب مي دانيم كه نكاتي را به اطلاعتان برسانيم. سلامتي: ظروف استيل زنگ نزن محصول مهندسي دقيق، در ميان کليه ظروف فلزي امروزين برتري غير قابل مقايسه اي براي سلامتي شما دارند. بطوريکه حساس ترين ابزارهاي پزشکي، جهت جلوگيري از عفونت، با مواد اوليه استيل ساخته مي شوند. صرفه جويي در انرژي: ظروف استيل که داراي ته سه جداره هستند نسبت به بقيه ظروف از انرژي کمتري استفاده مي کنند. ناگفته نماند که اين نکته براي کشورهايي که مصرف انرژي گرانتر تمام مي شود، اهميت خاصي دارد. زيبايي با دوام: ظروف استيل مرغوب، اگر به دستور العمل رعايت گردد، زيبايي شان را در طول عمر حفظ مي کنند. صرفه جويي در مخارج: اگر به دستور العمل رعايت گردد ظروف استيل مرغوب حد اقل 25 سال عمر مفيد خواهند داشت. ظروف استيل به چند دليل عمر طولاني دارند: نشان دادن مقاومت بيشتر از خود در مقابل ضربات، شرايط جوي از جمله اکسيداسيون (زنگ) و مواد اسيدي که در غذاها يافت مي شوند... نچسب بودن نسبي: ظروف استيل مرغوب، اگر به دستور العمل استفاده آن رعايت گردد، به لحاظ رفع نياز نچسبي نزديک به ظروف تفلون هستند. ولي جاي تفلون را کاملاً نمي توانند بگيرند. در کل پيشنهاد مي شود ظروف تفلون فقط در موارد ضروري که به ميزان نچسبي بالايي نياز باشد مورد استفاده قرار گيرند. چرا که در کنار ميزان بالاي نچسبي تفلون، اين ظروف مضراتي را براي سلامتي شما به دنبال دارند. پژوهشها نشان مي دهد که در صورت استفاده دائمي، مواد به کار رفته در ظروف
آگهی دهنده
حسین
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 139441
بازدید : 29109
دسته بندی : ظروف
آگهی دهنده
حسین
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com