انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

زلال آب شرق پکیج مغناطیسی آبیاری مغناطیسی مگنت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت مهندسی زلال آب شرق
رفع قطعی مشکل شوری آب کشاورزی با آبیاری مغناطیسی ( سازنده پکیج مغناطیسی )وفروش کود هیومیک پلاس با تاییدیه معتبرمرکز تحقیقات درکشاورزی ( نماینده انحصاری استانهای خراسان )
رفع قطعی مشکل شوری آب و افزایش عملکرد محصول به وسیله آبیاری مغناطیسی ( پکیج مغناطیسی ) .
شرکت زلال آب شرق مجری طرح آبیاری مغناطیسی زیر نظر جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی در قوچان ( کشت و صنعت سنجری ) با EC = 4500 که نتیجه موفقیت آمیز آن از شبکه یک سیما در مستقیم آبادی آقای واحدی پخش شد . سایر نمونه¬های موفق اجرا شده بر روی محصولات متنوع از پسته ؛ گندم ؛ جو ؛ ذرت و ... با EC های بین 4500 تا 25000 می¬باشد که در ذیل روزمه مختصری از اجرا شده :
1- ¬ آقای سنجری در قوچان با EC = 4500 بر روی گیاه حساس به شوری سیب زمینی ( رفع مشکل تجمع سفیدک و افزایش قابل توجه سیب زمینی پس از نصب پکیج مذکور )
2- آقای کیانی 400 هکتار بر روی پسته با EC = 13000 ( رفع زردی برگ درختان و پوکی پسته¬ها )
3- آقای صیادی در بشرویه با EC = 25000 بر روی پسته و جو در سطح 150 هکتار( کشت موفق جو و رشد قابل توجه پسته در آب مذکور )
4- آقای قانعی در سرخس با EC = 9000 بر روی یونجه و جو در سطح 250 هکتار ( رفع مشکل بد سبزی و قابل توجه یونجه پس از نصب پکیج مغناطیسی )
5- آقای صبوری در منطقه جنگل با EC = 10000 بر روی گندم و یونجه و جو در سطح 400 هکتار ( رفع مشکل سوختگی برگ یونجه ناشی از آبیاری بارانی )
لازم به ذکر است که سیستم پکیج مغناطیسی شرکت مهندسی زلال آب شرق بر اساس آزمایش آب هر چاه ساخته شده و موفقیت کامل این سیستمها علاوه بر نصب پکیج مغناطیسی مستلزم همکاری تنگاتنگ کشاورز با متخصصین شرکت میباشد .
شرکت مهندسی زلال آب شرق
رفع قطعی مشکل شوری آب کشاورزی با آبیاری مغناطیسی ( سازنده پکیج مغناطیسی )و
فروش کود هیومیک پلاس با تاییدیه معتبرمرکز تحقیقات درکشاورزی ( نماینده انحصاری استانهای خراسان )
سایت : zolalabeshargh.ir

شرکت مهندسی زلال آب شرق نماینده انحصاری هیومیک پلاس در استانهای خراسان با تاییدیه معتبر مرکز تحقیقات
هیومیک پلاس HUMIC¬PLUS
کود هیومیک پلاس با خواص جادویی جهت مقابله با شوری آب و خاک ، افزایش قابل توجه عملکرد و کاهش 50٪ مصرف کودهای شیمیایی همراه با تاییدیه مرکز تحقیقات جهاد (حاوی بیش از 40٪ ماده هیومیکی) .کود مخصوص زراعت و باغات کیلویی 540 تومان.
هیومیک پلاس یک کودترکیبی با پایه ارگانیک میباشد که براساس خصوصیات اعجازانگیز هیومیک اسید برای درختان میوه بخصوص پسته ودیگرمحصولات زراعی فرموله شده است .
هیومیک پلاس علاوه بر نقشهای اصلاح خاک ، تغییراسیدیته خاک ، توسعه ریشه ، جذب ومدیریت آب ، در زمینه تغذیه نقش کلاتوری داردیعنی توانایی آنرا داردکه موادهمراه یا مجاورخودرا به صورت محلول دراختیارگیاه قراردهد.
هیومیک پلاس یک کود ارگانیک حاوی اسید هیومیک می باشد و دارای عناصر غذایی ماکرو (ازت و فسفر) میکرو (آهن و مس) برای رشد گیاه می باشد. در pH بالای خاک که در دسترس بودن بسیاری از ماکرو و میکرو یک مشکل است ، هیومیک پلاس تا حد زیادی در دسترس بودن فسفر ، آهن ، روی ، منگنز و ... را افزایش می دهد. علاوه براین ، هیومیک پلاس دارای نیتروژن بصورت آمونیوم کمپلکس شده است وآنرادرمنطقه ریشه حفظ نموده از نیتریفیکاسیون وشسته شد آن جلوگیری کند.
هیومیک پلاس همچنین تولید ترکیبات آنتی اکسیدانی را در گیاهان افزایش داده و رادیکال های آزاد را کاهش می دهد (مولکول های راد
آگهی دهنده
zolalabeshargh
  • قیمت : کودهیومیکی مخصوص پسته کیلویی 700 تومان و کودهیومیک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد-بلوار امامت – امامت 50- نبش چهارراه اول – پلاک 24
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 175144
بازدید : 19291
دسته بندی : ساير صنعت
آگهی دهنده
zolalabeshargh
  • قیمت : کودهیومیکی مخصوص پسته کیلویی 700 تومان و کودهیومیک
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد-بلوار امامت – امامت 50- نبش چهارراه اول – پلاک 24
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com