انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی مالتی مدیا و سایت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
چاپ و رايت سي دي به شيوة صنعتي با تكنولوژي كپي تركس COPY TRAX
02177646008 (10 خط)



چاپ تخصصي CD , DVD 8 و 6 رنگ
چشم جهان پيشرو در اراية خدمات چاپي در ايران و مركز تهران
تنها دارندة دستگاههاي چاپ روي سي دي باتکنولوژي كپي تركس ازکشورانگلستان
سيستم چاپ ديجيتال سي دي و دي وي دي به صورت inkJet بوده و پس از چاپ هر نوع طرح با کيفيت 4800 DPI بروي Cd هاي printable با لايه UV در مقابل نور - آب و ضربه مقاوم گرديده و آماده تحويل ميشود .با تكنولوژي موجود به صرفه تر و مناسب ترين نوع چاپ بوده چه از نظر كيفييت و چه از نظر زمان تحويل.
ازمزيات اين نوع چاپ توليد در هر تيراژ ممکن است.
در سيستم استمپري يا اورجينال(نقره اي) پس از تهيه يک قالب آلومينيومي از اطلاعات CD يا DVD شما، CD يا DVD خام از ابتدا با اتوماسيون صنعتي کارخانه توليد شده پس از توليد به وسيله قالب محتواي CD رايت شده و سپس چاپ افست يا سيلک اسکرين 4 رنگ بر روي بدنه CD انجام مي گيرد.
معمولا اين نوع چاپ براي تيراژهاي بالاي 5000 عدد بسيار مقرون به صرفه مي باشد. و بالاترين کيفيت CD و DVD در اين نوع تکنولوژي استفاده مي شود.
در سيستم چاپ افست پس از تهيه فيلم و زينک از طرح، طرح چاپ شده و از کيفيت مانند چاپ افست کاغذ برخوردار مي باشد . در اين نوع چاپ شروع تيراژ از 500 عدد به بالا بوده و روزانه 50000 عدد CD ، DVD و BisuinesCard قابل تحويل ميباشد.

دليل اختلاف قیمت چاپ سی دی در مراکز مختلف :
چاپ دیجیتال سی دی که شیوه فراگیر چاپ سی دی در بازار می باشد گاه در مراکز مختلف با اختلاف قیمت زیادی انجام می پذیرد؛ عواملی که بر قيمت نهايي سي دي تاثير گذار است عبارتند از:
1:CD خام اولیه استفاده شده واقعا Grade A باشد. استفاده از CD های Grade B یا Grade C باعث کاهش حدود ٢٠ تومان از هزینه ها می گردد.
٢- از آنجا که چاپ دیجیتال سی دی باید بر روی سی دی های پرینتیبل انجام پذیرد ٢ نوع انتخاب وجود دارد: یکی استفاده از سی دی هایی که در کارخانه با دستگاههای اتوماتیک پرینتیبل گردیده و یا راه دوم که استفاده از CD , DVD هایی است که در برخی مراکز به صورت دستی با دستگاههای نیمه اتوماتیک و با مواد متفرقه پرینتیبل گردیده است؛ مراکزی که از CD های پرینتیبل دستی استفاده می نمایند در حدود ١٥- ٢٠ تومان کمتر هزینه می کنند.
چشم جهان خود را ملزم به استفاده از CD و DVD هاي پرينتيبل درجة 1 و كارخانه اي مي نمايد .
٣- چاپ بسته به اینکه با چه دستگاهی انجام می گردد گاه با کیفیت های متفاوت ارائه می گردد.ممكن است چاپ به شيوه هاي ابتكاري و يا با دستگاههاي پرينتر جوهر افشان انجام شود كه كيفييت چاپ كمتر و نيازمند زمان بيشتري نصبت به شيوة صنعتي است در مركز چشم جهان چاپ روي سي دي در پروسه چاپ ديجيتال با دستگاههاي كپي تركس انجام ميگيرد كه به لحاظ هشت رنگ بودن كيفييت بهتري را داراست.
٤- وارنیش ( اصطلاحا مواد UV یا ورنی) نیز که ماده ایست بی رنگ و برای آنکه چاپ تثبيت شود روی چاپ کشیده می شود و به این ترتیب چاپ ضد آب می شود، این مواد نیز کیفیت و قیمت های مختلفی دارد که گاه اندکی بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد. در برخي مراكز به جهت براق شدن مادة يو وي انرا با تينر رقيق نموده كه از نظر حجمي بيشتر ميشود اما به خاطر شيميايي بودن اين مواد در دراز مدت باعث خراب شدن اصل CD و DVD ها ميگردد.
در نهايت از شما دوست عزيز كه با آگاهي كامل از مراحل توليد CD به خانوادة گروه طراحان چشم جهان مي پيونديد.
آگهی دهنده
گروه طراحان چشم جهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 179868
بازدید : 4200
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
گروه طراحان چشم جهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com