انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش key کاملاً اصل آنتی ویروس کسپراسکی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت کسپراسکی (Kaspersky) یکی از پیشتازان در ارائه ی نرم افزارهای ضد ویروس و محافظ در برابر برنامه های مخرب است که با دو محصول قدرتمند Kaspersky Anti-Virus و Internet Security به محبوبیت و اعتبار فراوانی دست یافته است.
محصولات جدید کسپراسکی به عنوان یک بسته امنیتی قدرتمند برای محافظت از کاربران به شمار می روند.
این نرم افزارها ، سیستم شما را در مقابل جدیدترین خطرها شامل : نرم افزار های مخرب ، جاسوسی ، انواع ویروس ها ، کرم ها و دیگر تهدید های اینترنتی ایمن می سازند.
با هم به بررسی برخی ویژگی های اصلی این نرم افزار بپردازیم:
محافظت علیه انواع ویروس ها:
افرادی که با آنتی ویروس کسپراسکی کار کرده باشند حتماً با عملکرد سریع و دیتابیس بسیار قدرتمند این نرم افزار در شناسایی انواع ویروس ها آشنایی کافی دارند. Kaspersky به صورت Real-Time )در عان واحد) از فایلها و تمامی راههایی که ممکن است ویروس ها به سیستم شما وارد شود مانندEmail ، وب سایتهای مختلف در اینترنت ، انواع Removable Device ها ( سخت افزارهایی با قابلیت جابه جایی مانند USB فلش ، mp3 player و( … محافظت کامل را به عمل می آورد.
محافظت علیه تمامی فایلها و نرم افزارهای مخرب:
توسط این بسته ی امنیتی دیگر نگران نرم افزارهای مخرب و ناشناس که از مزاحمان همیشگی در دنیای اینترنت بودند نباشید . Kaspersky قادر به شناسایی نرم افزارهای جاسوس ( Spyware ) ، نرم افزارهایی که خود به خود شما را به اینترنت وصل می کنند ( Dialer ) ، نرم افزارهایی که با باز کردن مرورگر شما را به وبسایتهای مستهجل و غیر اخلاقی راهنمایی می کنند ( Pornware ) و نرم افزارهای تبلیغاتی مخرب که سرعت سیستم را می گیرند ( Adware ) و بسیاری دیگر … می باشد.
بخش Update قدرتمند نرم افزار:
کسپرسکی از همان ابتدا به توانایی به روز کردن (up date) چندین باره در روز معروف بود و سیستم شما را همیشه در مقابل آخرین تهدید ها مطلع نگاه می داشت و این روش هنوز هم ادامه دارد.



به‌روز شده در: ‪یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹‬
قیمت: 25.000 تومان
آگهی دهنده
خانم کاظمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 182403
بازدید : 1967
دسته بندی : برنامه نويسي
آگهی دهنده
خانم کاظمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com