انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تنها cd های اقتصاد خرد و کلان در ایران - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
Microeconomic cd and Macroeconomic cd
آموزش بصری درس اقتصاد خرد و اقتصاد کلان بوسیله اسلایدهای powerpoint درس اقتصاد خرد و اقتصاد کلان توسط دکتر سهیلا خوشنویس یزدی تدوین گردیده است و شامل 17 فصل می‌باشد. بخشهای این درس شامل مفاهیم اولیه ، عرضه و تقاضا ، ‌تعادل بازار ، کشش ، تئوری رفتار مصرف‌کننده(مطلوبیت) ، تئوری رفتار تولیدکننده ، ‌ هزینه و بازار رقابت کامل می باشد. درس اقتصاد کلان شامل18 فصل می‌باشد. بخشهای این درس شامل مفاهیم اولیه ، محاسبه تولیدناخالص ملی ، الگوهای دوار درآمد ، الگوهای دو بخشی تا چهاربخشی ، سرمایه گذاری ، عرضه و تقاضای پول ، منحنیهای IS,LM ، ‌ سیاستهایی پولی و مالی و عرضه کل می باشد. سئوالات و مسائل متداول در امتحانات با حل آنها در این CD ها گنجانده شده است. این CDهای آموزشی برای دروس اقتصاد خرد و اصول علم اقتصاد (1) و اقتصاد کلان و اصول علم اقتصاد (2) برای رشته‌های اقتصاد نظری ، اقتصاد بازررگانی ، اقتصاد کشاورزی ، ‌ حسابداری ، مدیریت و مهندسی صنایع دانشگاهها و دوره های فراگیر پیام نور و دانشگاه علمی و کاربردی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

روشهای خرید:
1- خرید تلفنی - ارسال بوسیله پیک: (فقط برای تهران) با شماره همراه 09123591103 تماس گرفته و با ارسال SMS شامل تلفن تماس ، نام و آدرس خود باضافه کد پستی ، شماره و تاریخ فیش پرداختی خود ، سی دی ها در اسرع وقت بوسیله پیک برای شما ارسال خواهد شد.
2- خرید تلفنی- ارسال بوسیله پست: (تهران و شهرستانها) روش اول: از هر نقطه کشور میتوانید به یکی از شعب بانک ملی که دارای سیستم سیبا می باشند مراجعه کرده و بهای کل سفارشات خود را بصورت فیش نقدی به شماره حساب سیبا 0101027267009 به نام آقای مهندس فرهاد فلاحت‌پرور ، واریز نمایید و سپس با شماره همراه 09123591103 تماس گرفته و با ارسال SMS شامل تلفن تماس ، نام و آدرس دقیق پستی باضافه کد پستی ، کد بانک و شماره فیش خود ، سی دی‌ها در اسرع وقت بوسیله پست پیشتاز برای شما ارسال خواهد شد.
3- بدون مراجعه به بانک در هرساعت از شبانه روز: در صورت تمایل به خرید الکترونیکی از طریق اینترنت می توانید در صورت داشتن حساب سیبای بانک ملی یا عابر بانک سایر بانک‌ها بدون مراجعه به بانک در هر ساعت شبانه روز از طریق انتقال از خود پرداز اقدام کنید. امکان واریز مبلغ از طریق خود پرداز سایر بانکها نیز وجود دارد . برای این منظور می توانید گزینه "انتقال" را از خودپرداز انتخاب کرده و بسته به نوع کارت خود به شماره حساب زیر مبلغ را برای هر CD منتقل سازید.شماره کارت حساب سیبای بانک ملی (قابل انتقال با سایر عابر بانکهای مختلف ) برای انتقال دستگاه عابر بانک به دستگاه عابر بانک در زیر آورده شده است. که از روی رسید می‌توانید نام مهندس فرهاد فلاحت‌پرور را مشاهده نمائید. شماره کارت سیبا برای انتقال از خودپرداز عبارت است از:
1253 1046 9910 6037
بعد از انتقال کافی است شماره ارجاع مندرج روی کاغذ رسید خودپرداز ، نام محصول و آدرس دقیق پستی خود را از طریق تلفن به شرکت روبوتکنیک اطلاع دهید تا محصول بلافاصله برای شما به آدرستان ارسال گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر با:
تلفن88893548 یا با آدرس پست الکترونیک زیر تماس حاصل فرمایید.

ضمنا قیمت مذکور برای هر یک عدد CD میباشد



آگهی دهنده
dr. khoshnevis
  • قیمت : 65000 ریال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان استاد نجات الهی بین سپند و شاداب کوچه نوید پلاک 12 واحد 1 و 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 188850
بازدید : 5677
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
dr. khoshnevis
  • قیمت : 65000 ریال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران - خیابان استاد نجات الهی بین سپند و شاداب کوچه نوید پلاک 12 واحد 1 و 2
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com