انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تهیه cdr مهندسی استرالیا مهاجرت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تمام مهندسانی که برای مهاجرت به استرالیا با ویزای Skilled-Worker اقدام می کنند ، به واژه ای بنام CDR برمی خورند که نقطه شروع فرآیند مهاجرت می باشد. در واقع انجمن مهندسین استرالیا نسبت به بررسی مدارک تحصیلی و سوابق کاری متقاضیان مهاجرت اقدام می کنند و این امر از طریق ارائه رزومه های تخصصی مفصلی انجام می شود که باید توسط متقاضی و بر اساس فرمت خاصی نوشته شود.
گروه مشاوران CDR4U افتخار دارد به‌عنوان یکی از بهترین ارائه‌کنندگان خدمات تخصصی تهیه‌ی CDR به صورت تضمینی ، عهده‌دار انجام این مهم به‌طور کامل یا به‌صورت مشاوره‌ای برای شما مهندسین عزیز می‌باشد. این مجموعه که از مقدمات اصلی و مهم‌ترین قدم برای مهندسین جهت اقدام برای مهاجرت به استرالیا بوده که عموماً در سایر موسسات خدمات مهاجرتی تهیه‌ آن به‌طور کامل به‌عهده‌ متقاضی گذاشته می‌شود. به‌انجام رساندن موفقیت‌آمیز پرونده‌های بسیار و تضمین کار ، مایه اطمینان خاطر شما و اعتبار ما است.
تخصص ما تهیه CDR - Competency Demonstration Report یا همان Episode Career های مهندسی (این رشته های مهندسی عبارتند از مکانیک ، برق ، عمران ، شیمی ، مواد ، صنایع ، هوافضا ، معدن ، مهندسی پزشکی ، کشاورزی ، نفت ، دریا و کشتی سازی) برای Assessment مهندسی استرالیا (EA) است.
در صورتی که در این زمینه به کمک نیاز دارید ، حتماً با ما تماس بگیرید:
www.cdr4u.ir
info@cdr4u.ir
09196209241


آگهی دهنده
cdr4u
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 188951
بازدید : 4954
دسته بندی : مشاوره
آگهی دهنده
cdr4u
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com