انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بیورر با www mojeze ir تحویل رایگان است - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش انواع محصولات بیورر آلمان (BEURER جزء معدود وسایل واقعا آلمانی در بازار ایران می باشد)در فروشگاه اینترنتی معجزه تنها نماینده معتبر پخش این برنددر اینترنت با قیمت کنترل شده شرکتی آغاز شد(تحویل رایگان)

مناسب ترین هدیه با ماندگاری بالا زیبا واقعا مفید با گارانتی دو ساله و اصل آلمان را شما بدهید.

مشاهده محصولات + قیمت + توضیحات فنی در :
www.mojeze.ir و پشتیباتی با مسنجر آنلاین
سایت اصلی سازنده در آلمان: WWW.BEURER.COM
YAHOO MESSENGER : TOBA_CO
SKYPE MESSENGER ID:MOJEZETOBA
تحویل رایگان

با کاهش وزن به تناسب و برازندگی مطلوب برسید:
ترازوی BF66 beurere Made in Germany CE certified با داشتن دکمه های کاربری آسان (ارجحیت نسبت به مدل های BG55 BG42 ) براحتی و با دقت بالا میزان چربی آب تراکم استخوان وزن بدن شما را محاسبه می کند.

خستگی را از جسم خود برانید:
در اداره و محل کار از ماساژور روکش صندلی MG190 و در اتومبیلتان هنگام رانندگی از ماساژور MG160 با شش موتور لغزاننده لذت ببرید برای مصارف منزل حتی برای بزرگسالانتان از ماساژور MG140 شیاتسو برای گردن زانو پشت و کمر(شیاتسو یک روش باستانی ماساژ می باشد ، لطف برای آشنائی بیشتر با این روش کلمه شیاتسو را در گوگل جستجو کنید تا بیشتر ایده بگیرید )استفاده کنید.

انواع ماساژور های دستی MG80 (موتور سنگین مردانه دو کلاهک چرخان مادون قرمز و مکانیکی) و MG70 (موتور سبک زنانه استفاده آسان یک کلاهک مادون قرمز و مکانیکی)و ماساژور های صورت MG20 گردن و کتف MG40 و حتی بخور صورت با محفظه مخصوص گیاهان داروئی مدل FS50 در دسترس شماست.

مدل FB 25 جکوزی و ماساژور پا ، مناسب معلمین تراشکاران پرسنل اداری و ورزشکاران در خدمت شماست.

اگر سرما خوردگی دارید از لامپ های مادون قرمز(حرارتی) با وات های مختلف با نام های: IL11 IL21 IL30 استفاده کنید.

آیا فواید بخور سرد را می دانید؟
اگر محیط شما در معرض ویروس (مانند آنفولانزای خوکی که بسیار کشنده می باشد)باکتری و عوامل آلرژی زا می باشد(فصل بهار و تابستان و در مناطق شهری و روستائی) و یا از دود سیگار (بوی سیر و غیره)در رنج هستید و یا آشپزخانه منزلتان اوپن بوده و بوی غذا در آن می پیچد راه حل این مشکل بخور سرد ROTEL 6LITR ULTRASOUND WITH TIMER AND COLORFULL NIGHT LIGHT با نام U74 می باشد.
بخور سرد با تکنیک التراسونیک مصرف برقی بسیار پائینی دارد.

معمولا برای رطوبت محیط توام با افشاندن عطریات از بخور گرم استفاده می شود( نسبت به بخور سرد مصرف الکتریکی بالاتری دارد) در این مورد هم فکری شده و مدل LB50 موجود است.

آیا فشار خون دارید؟ آیا قند خون دارید؟ راه حل همیشگی حتی برای افرادی که سالم هستند و به سلامت ماندن اهمیت می دهند مدل های متنوع فشارسنج مچی یا بازوئی و حتی مدل گویا یا مدل های تلفیقی مثل BGL40 (دو دستگاه در یک دستگاه) و سوزن و نوار تست جداگانه موجود است.

آیا ورزشکارید؟ دومیدانی مادر ورزش هاست و ما به شما سیستم مربی همراه با توانائی محاسبه کیلو کالری معیار ضربان قلب (که برای قهرمانان ورزشی بسیار حیاتی است) با نام PM110 مربی حرفه ای شما برای آغاز مربی گری و قهرمانی هدیه می دهیم.( به امید روزی که در کشورمان دونده ماراتن قهرمان جها
آگهی دهنده
فروشگاه اینترنتی معجزه
  • قیمت : به سایت مراجعه کنید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : www.mojeze.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 189438
بازدید : 6970
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
فروشگاه اینترنتی معجزه
  • قیمت : به سایت مراجعه کنید
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : www.mojeze.ir
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com