انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سرمایه گذاری مطمئن درشهرک گلخانه ای آوه - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش مرحله چهارم از فاز اول واحد های مجتمع گلخانه ای آوه. سرمایه گذاری مطمئن در یکی از بزرگترین پروژه های گلخانه ای کشور:
زمین های حاصلخیز کشاورزی با مجوز احداث گلخانه قابل تفکیک ,واقع در شهرک گلخانه ای تحت پوشش شرکت تعاونی کلان دشت آوه با اجرای عملیات زیر بنایی در سطح یکصد هکتار به قطعات 5000 مترمربع تفکیک شده است .
این قطعات با حق انشعاب واستفاده از شبکه های اصلی آب ، برق ، گاز و تلفن به علاقه مندان واگذار می گردد تا در جهت تأسیس واحد های گلخانه ای اقدام نمایندوجزیی از تعهدات فروشنده میباشد.
ویژگیهای استثنائی شهرک :
این شهرک در سطح کشور دارای ویژگیهای منحصر به فرد جهت دستیابی به بازارهای داخل کشور مانند شهر تهران با فاصله 130 کیلومتر ، قم با فاصله45 کیلومتر ، ساوه با فاصله 20 کیلومتر و مراکز و ترمینال های موجود برای صدور محصولات به خارج از کشور مانند پایانه گل اراک ، منطقه آزاد تجاری سلفچگان و فرودگاه بین المللی امام خمینی با فواصل زمانی نیم الی یک ساعت و نیم از مرکز شهرک می باشد .
عامل اصلی موفقیت و سودآوری بیشتر در تولیدات گلخانه ای ، وجود آب با EC پایین طبق استانداردهای جهانی مورد تأیید FAO می باشد و منابع آبی این شهرک بر طبق آزمایشات انجام شده هیچ گونه محدودیتی به لحاظ کشت محصولات گلخانه ای ندارد ، مزید بر آن ، وجود گاز به عنوان عامل اصلی ، ارزان و سهل الوصول می باشد که این شهرک حائز شرایط آن می باشد .
به علت حمایت های دولت در سال جدیداز بخش کشاورزی و اهمیتی که به توسعه گلخانه هادر کشور داده می شود ، عمده تسهیلات کشاورزی به گلخانه ها اختصاص دارد که با بهره کم(8%) و مدت زمان بازپرداخت طولانی(5ساله) واگذار می گردد.واگذاری قطعات با مالکیت قطعی و سند رسمی سربی و محضری ششدانگ بنام خریدار صادر میگردد.برای اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن فرمایید.www.kda.ir

قابل توجه خریداران عزیز: این اراضی فقط به خریداران واقعی که قصد احداث گلخانه و پرورش گل و گیاه را دارند واگذار میگردد.
ساعات بازدید:
7صبح الی 6 غروب
هشداربه خریداران عزیز و محترم:اخیرا عده ای افراد سودجو همگام با پیشرفت پروژه ما اقدام به کپی برداری از آگهی فروش ما در سایت های مختلف نموده اندلطفا جهت هماهنگی فقط با آقای صدیق تماس بگیرید.



آگهی دهنده
علی صدیق
  • قیمت : مترمربع14000هزارتومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ایرانشهر جنوبی ساختمان 47واحد5
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 190268
بازدید : 17017
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
علی صدیق
  • قیمت : مترمربع14000هزارتومان
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران ایرانشهر جنوبی ساختمان 47واحد5
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com