انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

محصولات نانو تکنولوژی سطوح ضد آب و ضدuv - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
Nanovations استرالیا مفتخر است که مؤثرترین پوششهای نانو برای سطوح شیشه - چوب - سنگ و بتن - پارچه - کامپوزیت - فلز و بسیاری پوششهای دیگر را با فرمولهای خاص و متفاوت تولید نماید. تمامی محصولات شرکت بصورت مایع در بسته بندی های 1 تا 200 لیتری عرضه میگردند.

نانو پوشش شیشه:

ساییدگی یا خوردگی سطح شیشه عموما از طریق تجمع مواد نامحلول موجود در آب و سفت شدن آنها روی سطح پس از تبخیر آب حاصل میشود. هنگامیکه آب آلوده تبخیر میشود نمکها و املاح موجود در آب ، تغلیظ شده و روی شیشه رسوب میکند و در این حالت با ملکولهای شیشه پیوند بسیار محکمی ایجاد کرده و در نتیجه لکه ها و جرم هایی پدید می آیند که در خلل و فرج شیشه نفوذ کرده و فقط با مواد خاصی قابل جدا شدن میباشند. این رسوبات که عموما نمکی هستند شیشه را مات و مشبک کرده و گاها اثرات نامطلوب برگشت ناپذیری بوجود میاورند.
محلول NG1010 تمام خلل و فرج شیشه را پر میکند و بنابراین شیشه نانو شده بعلت دارا بودن سطحی بسیار صاف ، رسوبات و کثیفیها را جذب نمیکند و شیشه براحتی با یک دستمال و یا کمی آب پاک میشود.
نانو کردن شیشه ، با ماده مخصوصNG1010 ، شیشه را کاملا آبگریز میکند و در این حالت آب بجای پخش شدن در سطع شیشه ، بسرعت روی سطح سر خورده و محل را ترک میکند و در نهایت بصورت قطراتی بسیار ریز روی سطح باقی میماند.
شیشه نانو شده با محصول NG1010 بین 2 تا 5 سال خواص خود را حفظ میکند.

نانو پوشش چوب:

چوب همواره در معرض دو دشمن دیرینه خود ، آب و اشعه UV قرار دارد. مطالعات نشان داده است که تقریبا هیچ پوشش شفافی به غیر از پوشش نانو نمیتواند مانع جذب این اشعه گردد. از طرفی تمامی پوششهای ضد آب چوب فقط پوشش سطحی هستند و در مقابل آسیبهای فیزیکی مقاوم نبوده و اگر میزان بسیاری کمی از این پوششها از بین برود ، چوب از همان نقطه آسیب پذیر شده و مانند یک دندان از داخل میپوسد.
ماده نانو چوب Nanovations استرالیا تا عمق نیم سانتی متر به داخل چوب نفوذ کرده و بسرعت خشک میشود و در حال حاضر تنها پوشش چوب موجود در دنیا میباشد که بطور 100% از پوسیدگی , رنگ پریدگی , ترک خوردگی و پولک پولک شدن چوب در مقابل آب و نور خورشید جلوگیری میکند و درعین حال که خاصیت ضد آب دارد ، نسبت به رطوبت نفوذ پذیر میباشد تا بدینوسیله اصطلاحا چوب تنفس کرده و رطوبتش تنظیم گردد.
چوب نانو شده بین 5 تا 10 سال خواص خود را حفظ میکند.

نانو پوشش سنگ و بتن:

سنگ, موزاییک و بتن همواره توسط آلودگی های محیطی جلوه طبیعی خود را از دست میدهند. منافذ بسیار ریز آنها نیز محل تجمع مواد مختلفی بوده که عموما به رشد جلبکها ، قارچها و کپکها و بعبارتی کثیفی آنها منجر میشوند.
همچنین نتایج آزمایشات نشان داده است که سرد و گرم شدن و خیس شدن پی در پی که در فصول مختلف سال رخ میدهد ، میتواند باعث ترک خوردن ، خرد شدن و حتی جدا شدن قطعاتی از سنگ و مصالح ساختمانی گردد که نتیجه تحقیقات بیانگر غلبه نمودن بر اینگونه آسیبها توسط نانو سنگ میباشد.
ماده 3001 Nanovations استرالیا با نفوذ به داخل اینگونه مصالح ساختمانی ، علاوه بر پر نمودن همه منافذ ریز و درشت ، با خاصیت آبگریزی و همچنین ضد ارگانیسمی ، خواص خارق العادئی برای مدت بیش از 10 سال پدید میاورد.
این ماده در حال حاضر تنها پوشش موجود در دنیا میباشد که بطور 100% از خوردگی و ترکهای سطحی یا عمقی سنگ در سرما و همچنین جذب آب و رسوبات و اسیدهای بارانی جلوگیری میکند و
آگهی دهنده
امیر لطفی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 191505
بازدید : 3993
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
امیر لطفی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com