انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آموزش ماساژ نوزادان - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مجموعه آموزش ماساژ کودکان شامل یک DVD تصویری اوریجینال + کتاب الکترونیکی راهنمای ماساژ کودکان به زبان فارسی
مناسب برای کولیک شبانه کودکان(دل دردهای شبانه نوزادان)

ساختار مجموعه آموزشی ماساژدرمانی کودکان چگونه است؟
مجموعه آموزشی ماساژ کودکان شامل دو بخش است :
بخش اول که از طریق یک فیلم آموزشی نحوه صحیح ماساژ کودکان را به شما می‌آموزد. شما روش صحیح ماساژ دادن را از پدران و مادرانی می‌آموزید که خود فرزندان خود را ماساژ داده‌اند و از نتیجه آنهم رضایت داشته اند.
در بخش دوم مجموعه کتابهای الکترونیکی به صورت تصویری تهیه شده است و که نکات و موارد مهم در ماساژ کودکان را به شما می‌آموزد. این کتابها به زبان فارسی تهیه شده‌اند و به نحوی تنظیم شده است که بتوانید نکات مهم و کلیدی مورد نیازتان را از آنها فرا بگیرید.

ماساژ دادن نیاز به چه وسایلی دارد و آیا مفید است؟
یادگیری و انجام ماساژ کودک ، کار بسیار ساده‏ ای است. چند وسیله کوچک لازم دارد و هیچ هزینه ‏ای در بر ندارد ، مگر مقداری وقت. منافع دراز مدت و کوتاه مدت آن برای کودکان زیاد است و از طرف دیگر والدین نیز با ماساژ بچه‏ها ارتباط مثبت و خوبی را با آنها برقرار خواهند کرد.

منافع ماساژ برای کودکان
1-احساس امنیت:
ارتباط جسمی بین کودک و یکی از والدینش ، احساس عشق و علاقه و ارزشی را در او تقویت می‏کند و این احساس ، به رشد عزت نفس و اعتماد به نفس در کودک می‏انجامد.
2-سلامت و تندرستی کل بدن:
تحقیقات نشان می‏دهد. کودکانی که با محبت و مهربانی لمس می‏شوند ، کمتر از آنانی که تماس محبت‏آمیز با والدین‏شان ندارند گریه می‏کنند یا بیمار می‏شوند. ماساژ ، گردش خون را بهبود می‏بخشد و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می‏کند. همین طور کمک می‏کند که مایع لنفی در سرتاسر بدن پخش شود و مواد مضر نیز از بدن دفع گردد. ماساژ ، درد و نشانه ‏های بعضی از ناراحتی‏ها و بیماری‏های مزمن را تسکین و تخفیف می‏دهد. راحتی و آرامش را افزایش می‏دهد و به نوزادی که دایم گریه می‏کند ، آرامش می‏بخشد.ماساژ ، خودآگاهی از جسم را افزایش می‏دهد و عضلات را محکم و مفاصل را منعطف می‏کند. بدین ترتیب برای کودکان نارس (کودکانی که زیر وزن طبیعی به دنیا می‏آیند یا آنهایی که نیازهای ویژه ‏ای دارند) منفعت ویژه ‏ای دارد.
3-مهارت اجتماعی:
با لمس کودک‏تان چگونگی برقراری ارتباط را به او آموزش می‏‏دهید. ماساژ به شما کمک می‏کند ارتباط غیرکلامی با کودک‏تان برقرار سازید و این موضوع باعث افزایش ارتباط زود هنگام شما با کودک خواهد شد. در نتیجه کم ‏کم عزت نفس و توان برقراری ارتباط اجتماعی در کودک پدید خواهد آمد.

منافع ماساژ برای والدین
1-آرامش و راحتی:
وقتی کودک‏تان را ماساژ می‏دهید ، کاملاً بر او متمرکز می‏شوید و با او تعامل برقرار می‏کنید. اکثر والدینی که کودک خود را ماساژ می‌دهند خود نیز از این تعامل لذت می‏برند و احساس آرامش می‏کنند.
2-شناسایی خواستهای کودک
اگر کودک را آن طور که دوست دارد نوازش کنید یا فشاری به او وارد آورید او در این حالت قادر به ابراز احساس خود نخواهد بود از این رو خود شما باید با نگاه به عکس‏العمل‏های او ، آنها را تفسیر کنید. با این روش شما می‏آموزید که از روی حرکات کودک منظور او را بخوانید یا درکش کنید و همین مسئله باعث افزایش مهارت‏های
آگهی دهنده
مهدی ذوالقدر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 192464
بازدید : 8736
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
مهدی ذوالقدر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com