انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آکادمی هنرهای رزمی مولتی کامبت

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نیاز انسان به جسم توانمند و سالم و با روحیه بالا در دنیای امروزی بیش از هر زمان دیگر احساس می شود ، همه می دانیم که ورزش رزمی نوعی فعالیت بدنی سازمان یافته است که هدف آن تقویت قوای جسمانی برای کسب نتیجه دلخواه در باشگاه یا مسابقات و به صورت موازی تقویت روحی و تامین امنیت خانواده می باشد. استاد مصطفی راستینه بعد از سالها تلاش و تحقیقات شبانه روزی سیستم مولتی کامبت را بنیان نهاد. این سیستم برگرفته از بهترین تکنیکهای مبارزات آزاد ، رینگی ، خاک و …. می باشد که به هنرجو هم در عرصه باشگاهی و هم در عرصه خیابانی در دفاع از خود و خانواده آمادگی می دهد. این هنر می تواند در دنیا بعنوان ورزش اول کشورها و ملل مختلف انتخاب گردد. ورزشی که فراتر از محیط باشگاهها گذاشته و تاثیر مستقیم بر عملکرد نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و حتی کهنسالان در کارهای روزمره ، تحصیلات ، مشاغل مختلف ، زندگی شخصی و …… دارد. اعتماد به نفس بالا و روحیه قوی در برخورد با آسیبهای اجتماعی و مشکلات ، ساخت اندام تنومند و زیبا ، افکاری سریع و چالاک ، همه و همه در مولتی کامبت و روشهای تمرینی آن مشهود می باشد. این هنر رزمی توسط استاد راستینه در سال 1382 به ثبت رسید. او با احساس تکلیف نسبت به جوانان و خانواده ها و با توجه به نیاز آنها به امنیت روحی و روانی سبکی را پایه گذاری نمود که تال کنون مشابه آن در هیچ کشوری دیده نشده بود. مولتی کامبت بهترین هنر رزمی است که از لحاظ روحی و جسمی خواسته های هنرجو را تامین کرده به حدی که دیگر هیچ نیازی را در این مورد حس نمی کند. او به دنبال روشی بود که جامعه رزمی را متحول ، خانواده ها را بیدار و فرهنگ هنرهای رزمی را در دل آنها زنده کند. سبک مولتی کامبت دارای استایلهای گوناگونی می باشد و هر با حضور در این سبک بنابر نوع نیاز بدنی و روحی روانی و بعد از مشاوره با اساتید و متخصصین مربوط به سوی استایل مورد نیاز اندام خود می رود.بعد از اتمام دوره های مختلف استایل در صورت صلاحدید و آماده بودن اندام هنرجو و پس از گذراندن دوره های آموزشی به سیستم اصلی مولتی کامبت ارتقاء پیدا کرده و در سیستم اصلی به راه خود ادامه می دهد.این استایلها عبارتند از:
استایل بادی کامبت (:(BODY COMBATاصابت دست به صورت خطا محسوب می گردد و بقیه ضربات طبق آئین نامه مجاز می باشد
استایل فول کامبت (FULL COMBAT) :در فول کامبت در داخل رینگ استاندارد برگزار می شود, اصابت دست به صورت طبق آئین نامه آزاد است. استایل ایروکامبت (AERO COMBAT) : در این سبک کلیه ضربات همراه با موزیک و به صورت نمایش اجرا می گردد که شامل مراحل گوناگون است.
استایل کن کامبت (KEN COMBAT): در کن کامبت برترین هنر مبارزات با شمشیر ایرانی به نمایش در آمده و مخصوص هنر جویان مشکی به بالاست.
استایل I.D.M.C.) ) : در این روش کلیه تکنیکهای دفاع شخصی ویژه افراد مختلف بنابر شرایط بدنی متفاوت و بنابر سن افراد, تحت نظارت کارشناسان مولتی کامبت تخصصی به هنر جو آموزش داده می شود.
استایل( ILETA)- (آژانس بین المللی آموزش نظم عمومی): کلیه امور دفاعی و باز دارنده از وقوع حادثه و آموزش نظم عمومی از طریق برکزاری سمینار برای خانواده ها و کلیه عموم.
استایلICPA/IBA ) ): کلیه امور تدافعی در مقابل مهاجم و جلوگیری از آسیب رسیدن به خانواده و یا کسانی که تحت حفاظت شخص قرار دارند یا به عبارتی حرفه ای ترین دفاع شخصی حال حاضر دنیا
کلاسهای مولتی کامبت همه روزه از ساعت 17 الی 22:30 در بخشهای دفاع شخصی ، فول کامبت
آگهی دهنده
مصطفی راستینه
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خ شریعتی، جنب پل صدر، مجموعه شهید چمران، آکادمی هنرهای رزمی مولتی کامبت
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 192921
بازدید : 11702
دسته بندی : ورزش
آگهی دهنده
مصطفی راستینه
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خ شریعتی، جنب پل صدر، مجموعه شهید چمران، آکادمی هنرهای رزمی مولتی کامبت
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com