انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

هموژنایزر التراسونیک - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
امواج اولتراسونیک به دسته ایی از امواج مکانیکی گفته می¬شود که فرکانس نوسانشان بیش از محدوده شنوایی انسان (20Hz-20KHz) باشد. این امواج بدلیل خواصی که دارند کاربردهای متنوع و بعضاً جالبی دارند. با محاسبه ایی ساده می‌توان دریافت که اگر نقطه ایی با فرکانس 25 کیلوهرتز و دامنه 10 میکرومتر نوسان کند شتاب آن بالغ بر 25 هزار برابر شتاب ثقل می‌شود ، در اثر این شتاب و به طبع آن سرعت بالا در مایعات باعث ایجاد کاویتاسیون می‌شود و در هنگام انفجار حبابهای ایجاد شده فشاری در حدود 200 بار و دمایی در حدود 5000 درجه کلوین ایجاد می‌گردد. از طرف دیگر اگر حرکت نسبی با مشخصات فوق میان دو سطح جامد برقرار شود ازدیاد دما باعث جوش خوردن دو سطح به یکدیگر می‌شود که Ultrasonic Welding می‌باشد.
امواج اولتراسونیک مانند دیگر امواج دارای خاصیت شکست ، ‌ انعکاس ، نفوذ و پراش می‌باشند که جهت جزئیات بیشتر می‌توان به مراجع موجود مراجعه نمود. جهت تولید این امواج روشهای متفاوتی وجود دارد که معمولاً از خاصیت الکترواستریکشن یا خاصیت پیزوالکتریسیته جهت اینکار استفاده می شود.
از کاربردهای تکنولوژی اولتراسونیک قدرت می توان به مواردی همچون سونوشیمی ، تسریع واکنشهای شیمیایی ، ازدیاد راندمان سوخت ، تصویه آب ، شکستن جدار سلولی و ضد عفونی نمودن ، مخلوط نمودن همگن ذرات نانو در آب و دیگر محلولها و ... اشاره نمود.

شرکت توسعه فن آوری مافوق صوت بعنوان اولین مجموعه تحقیقاتی و تخصصی در حوزه تکنولوژی اولتراسونیک قدرت آمادگی دارد تا در جهت پیش برد انواع پروژه های دانشگاهی ، تحقیقاتی و صنعتی در زمینه انواع کاربردهای تکنولوژی اولتراسونیک قدرت همکاری نماید.
این شرکت بعنوان نماینده انحصاری شرکت MPI Ultrasonic در ایران بوده و اقدام به عرضه محصولات این شرکت می نماید.
محصول فوق هموژنایزر التراسونیک با توان 500 وات و فرکانس 20 کیلوهرتز می باشد.
فعالیتهای دیگر ما شامل موارد : طراحی مفهومی ، نوشتن پرپوزال ، طراحی مهندسی و ساخت ، آزمون و صحت یابی و تدوین گزارش نهایی می باشد.

شهیدی



آگهی دهنده
alireza shahidi
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 193767
بازدید : 4161
دسته بندی : تجهيزات پزشكي
آگهی دهنده
alireza shahidi
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com