انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه بازیافت پلاستیک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
خطوط کامل بازیافت پلاستیک


بازیافت پلاستیک فرایند ساخت ماده ی خام پلاستیک قابل استفاده ی مجدد از زباله های پلاستیکی است. این فرایند با دسته بندی کردن پلاستیکهای زباله آغاز می شود. پلاستیکهای تمیز، له و تبدیل به دانه می شوند. پلاستیکهای زاید زباله ها باید له، شسته و خشک شوند و در خطوط بازیافت کامل به دانه تبدیل شوند.

خط، دربرگیرنده ی دستگاههایی است که به ترتیب عبارتند از: حامل اصلی، دستگاه له کننده، تشتکهای شستشو، سانتریفیوژ، دستگاههای فشارنده، واحدهای ذخیره، دستگاه تراکم و خارج کننده ی دانه.

پس از دستگاه برش دانه، مواد ABS, LDPE, PS, PP, PEو PET به دانه های قابل استفاده ی مجدد تبدیل می گردند. شرکت ما قادر است خطوط ظرفیت مختلفی را تولید کند.

پلاستیکهای زاید جمع شده از زباله ها باید دسته بندی شده و در دستگاه له کننده، له شوند. پس از شستشوی توربینی در سانتریفیوژ، به تشتکهای شستشو انتقال داده می شوند. سپس توسط دستگاه فشارنده، فشرده می شوند و توسط پروانه (پنکه)ی حامل به سیلو منتقل می شوند. مواد ذخیره شده با مارپیچ ناقل به دستگاه تراکم و سپس به خارج کننده منتقل می گردند. در خارج کننده ی دانه، پلاستیکها ذوب می شوند و در دستگاه برش دانه به شکل دانه برش می خورند. خطوط بازیافت پلاستیک را می توان مطابق ماده ی خام مورد استفاده و ظرفیت، تولید نمود. بازیافت پلاستیکهای زاید برای محیط زیست بسیار مهم بوده و اثر گلخانه ای را کاهش می دهد.
آگهی دهنده
ustunismakina
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 195266
بازدید : 54124
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
ustunismakina
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com